Overigens had ik stilletjes gehoopt op nog een witte hahaha

Dat was ook bijna gebeurd ook Eric. Enkele weken geleden. Helaas waren we 1 dagje te laat met bellen en was iemand ons voor. Die had iets eerder gebeld en kon dus eerder kijken, heeft hem uiteindelijk dus ook gekocht. Die was meer voor op het circuit geweest. Dit is gewoon een erg mooie daily-driver voor Steven.Eric Bosch schreef:Mooie auto Steven, veel plezier ermee!! (maar dat zal wel loslopen denk ik...)
Overigens had ik stilletjes gehoopt op nog een witte hahaha
Helpt niet. Dan verhoog je alleen je chassis reactie iets, maar onderstuur komt net zo hard in. Je gaat sneller insturen dus je krijgt er nog steller onderstuur voor terugfrank de jonge schreef:X-Brace Steven
Mtechnik schreef:Zet a.u.b geen washok borstel op die E36 :o :o![]()
Neem een emmertje en spons/wash mitt mee PLEASE.
Hoogedruk slang is al erg (op den duur) genoeg.
Ooow niet gezien ik zou de 328 even door de wasstraat gooien alleen het was er veel te druk....Steven Nauta schreef:Wederom bedankt voor de reacties! Dat hij zo glimt zal wel door Mark z'n foto "kunsten"komen, want ik had hem gewoon even door de wasstraat gejast.
@ Martin, geen sportinterieur. Ik zag je zondag nog rijden met de 328i, we stonden bij de wasstraat met de 325 en de 130 van Rene
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], mark123 en 10 gasten