Helpt die ook tegen rode lichten?Andre schreef:Ik denk dat ik voor 2008 een stinger dsi aanschaf.
Wordt een beetje te gek allemaal.
Dan doe mij er ook zo 1.

Goh, het kan zijn dat ik iets niet begrijp..... MAAR SINDS WANNEER HEBBEN CRIMINELEN HET F*CKING SCHURFTRECHT DAT ER REKENING GEHOUDEN WORD MET ZEMike schreef:Inkomsten
Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.
Altijd al in verzorgstaat NL......InjectTheVenom schreef:Goh, het kan zijn dat ik iets niet begrijp..... MAAR SINDS WANNEER HEBBEN CRIMINELEN HET F*CKING SCHURFTRECHT DAT ER REKENING GEHOUDEN WORD MET ZEMike schreef:Inkomsten
Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!?!?!?!?!
Op de valreep wil ik deze uitspraak graag nog even tot domste uitspraak van het jaar!Mike schreef:Inkomsten
Om de GVD helemaal niet is dat goed begrepenMarc RS4 schreef:Hallo Inject the venom!!! HALLO!!!! wij normale mensen met dikke auto's zijn de criminelen hoor!!
Dat je dat wel effe begrijpt,dus het gaat helemaal goed zo.
Wij moeten betalen,wij wegmisbruikers,wij criminelen....dus hou je commentaar even voor je wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten