De kerstgedachte van Ome Koos Spee

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gijzer

Bericht door Gijzer » 27 dec 2007, 15:58

Andre schreef:Ik denk dat ik voor 2008 een stinger dsi aanschaf.

Wordt een beetje te gek allemaal.
Helpt die ook tegen rode lichten?
Dan doe mij er ook zo 1.

:wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 27 dec 2007, 15:58

00:15 zondagnacht op een 80 km weg parallel aan de A9.

Levensgevaarlijk!

Davy MR2DRIFT

Bericht door Davy MR2DRIFT » 27 dec 2007, 16:27

Gelukkig geen bekeuringen voor mij in 2007. Ik hoop 2008 ook zo door te brengen.

wjn

Bericht door wjn » 27 dec 2007, 16:40

Ach ik maak me er niet meer druk om.

Rij gewoon 50 resp. 30 (exact) waar dat moet.

Gelukkig begrijpt iedereen dat en houden ze netjes afstand, zodat het risico op ongelukken kleiner wordt, want dat was de bedoeling hè :?
(voor de zekerheid, dit is sarcastisch :roll: )

Gelukkig nieuwjaar.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 27 dec 2007, 17:24

Boetes met 20 procent omhoog

DEN HAAG - De boetes gaan met 20 procent omhoog. Dat heeft minister Ernst Hirsch Ballin van Steel B.V aangekondigd. De verhoging gaat in april in en geldt vooral voor verkeersboetes, zei zijn woordvoerder van Steel B.V donderdag.

De nieuwe tarieven zijn het gevolg van de afspraken die de coalitiepartijen van Steel B.V CDA, PvdA en ChristenUnie eerder dit jaar maakten en een correctie van de inflatie.

Met de verhoging van de boetes wil Steel B.V. vanaf volgend jaar 90 miljoen euro extra ophalen.

Criminaliteit

Hirsch Ballin zal geen criminaliteitsbelasting invoeren, schrijft hij verder in antwoord op vragen van de PVV-fractie. De partij van Geert Wilders wil dat de maatschappelijke kosten van criminaliteit, die volgens onderzoekers in totaal op ongeveer 31,5 miljard uitkomen, worden verhaald op criminelen.

Bij elke veroordeling voor een misdrijf zou dan criminaliteitsbelasting moeten worden geheven.

Inkomsten

Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.

:?

Shakes

Bericht door Shakes » 27 dec 2007, 17:49

Onze NSBers slaan weer toe, gatverdamme.

Heeft Osama niet nog een vliegtuigje over?

N.

Hans

Bericht door Hans » 27 dec 2007, 18:26

Nandor schreef: Heeft Osama niet nog een vliegtuigje over?

N.
tijdens de troonrede...........................

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 27 dec 2007, 18:33

Mike schreef:Inkomsten

Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.

Goh, het kan zijn dat ik iets niet begrijp..... MAAR SINDS WANNEER HEBBEN CRIMINELEN HET F*CKING SCHURFTRECHT DAT ER REKENING GEHOUDEN WORD MET ZE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ?!?!?!?!?!?!?!

wjn

Bericht door wjn » 27 dec 2007, 18:44

InjectTheVenom schreef:

Goh, het kan zijn dat ik iets niet begrijp..... MAAR SINDS WANNEER HEBBEN CRIMINELEN HET F*CKING SCHURFTRECHT DAT ER REKENING GEHOUDEN WORD MET ZE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ?!?!?!?!?!?!?!
Altijd al in verzorgstaat NL......

Marc R

Bericht door Marc R » 27 dec 2007, 20:38

Hallo Inject the venom!!! HALLO!!!! wij normale mensen met dikke auto's zijn de criminelen hoor!!

Dat je dat wel effe begrijpt,dus het gaat helemaal goed zo.

Wij moeten betalen,wij wegmisbruikers,wij criminelen....dus hou je commentaar even voor je wel?

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 27 dec 2007, 21:04

Op de valreep wil ik deze uitspraak graag nog even tot domste uitspraak van het jaar!

Gvd wel de "criminaliteitsbelasting" op boetes verhogen maar het niet willen doen op verkrachters en moordenaars. Een land om je voor te schamen :D

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 27 dec 2007, 22:03

Marc RS4 schreef:Hallo Inject the venom!!! HALLO!!!! wij normale mensen met dikke auto's zijn de criminelen hoor!!

Dat je dat wel effe begrijpt,dus het gaat helemaal goed zo.

Wij moeten betalen,wij wegmisbruikers,wij criminelen....dus hou je commentaar even voor je wel?

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Om de GVD helemaal niet is dat goed begrepen :mrgreen: ??????? Kon ik die kloten daar in Den Haag en dan vooral onze favoriete NSB'er maar eens Injecten met Venom :twisted: Trouwens, mijn echte naam is Willem :wink:

Plaats reactie