Helaas weet ik niet veel dealers van deze metertjes enz enz.
Dus ik heb jullie hulp nodig.

Vereisten zijn iig een KLEIN display(ongeveer 1x 3 cm) met of een getal of een led-bar erin.
Wie van jullie weet wat op dit gebied?
ook een goede upgrade is om een temperatuurmeter te instalerenMarc RS4 schreef:Mike, turbodrukmeter heb ik al.
Air/Fuel meter is bedoeld om het mengsel te meten dat de motor verlaat,wat ik ervan weet is dat dit zeker niet te arm mag zijn omdat de motor anders te heet wordt.
met alle gevolgen van dien,voor jou zou dit ook een hele goede meter zijn na je ombouw.
dan zou ik voor de temp meter gaanMarc RS4 schreef:Ja Luco, het is OF een temp meter OF een A/F meter alletwee gaat me net even tever.
Maar ik wil het liefst een zo klein mogelijk display om het uit het zicht weg te werken,omdat ik echt geen delen wil slopen of gaten boren.
Ik snap je,maar die gegevens kan ik helaas niet aftappen dus moet je wel zo'n apparaatje...wjn schreef:Marc,
Weet je wat ik het probleem vind met die extra dingen:
In je motormanagement wordt ook alles al gemeten, zoals A/F en uitlaattemp. (lambdasonde).
Ik bedenk me net dat in de Elektuur een project stond, dat je een ODB2 uitleesapparaat inclusief klein display in je auto kon inbouwen. Daar kun je dus dergelijke waardes op uitlezen (en natuurlijk veel meer).
Maar dat is geen plug en play, helaas.
Groetjes,
Wolfgang.
Even heel simpel denken maar wat is het nut van zo'n meter als je hem uit het zicht wegwerkt en je hem dus niet kan zien? Op het moment supreme dat je blok in de soep draait zie je het zelf niet omdat je niet op de meter let.Marc RS4 schreef:Ja Luco, het is OF een temp meter OF een A/F meter alletwee gaat me net even tever.
Maar ik wil het liefst een zo klein mogelijk display om het uit het zicht weg te werken,omdat ik echt geen delen wil slopen of gaten boren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten