Tegenwoordig niet meer hoor, maar ik zou 'm zwart spuiten.luco hornsveld schreef:weet je hoe snel rood vervaagd![]()
![]()
ja dit gebeurde bij de laatste clubspecialDesmond Prins schreef:Welkom. Volgens mij heb ik je afgelopen jaar met de clubspecials op de baan wel gezien.
Alpine's zijn schitterend Mijn collega heeft pas een A310 (Als ik het goed heb) Uit duitsland gehaald. Een metallic blauwe.
Hey Luco, welkom....grappig verhaal over die vette, heb ook nog zo'n ding als inruiler gehad en een korte tijd dus mee gereden, was wel grappig, alleen niet zo op hoge snelheden...luco hornsveld schreef:ook een mooie kleur cor
ooit heb ik een corvette gereden
een 85er met tpi motor in tw0tone goud
met sportbak eronder
fantastisch geluid en heerlijk om te cruisen
maar bij 200 scheet je in je broek zo zwalkte die
schijnt nu stukken beter te zijn
Zow, je pakt het echt goed aan, dan mag je er inderdaad wel vanuit gaan dat ie een stuk stijver is en op hoge snelheden een stuk prettiger te sturen is, het mooie is jij weet dan hoe het daarvoor was en straks hoe het eindresultaat is, ben benieuwd naar de verschillen voor en na.luco hornsveld schreef: de alpine krijgt een redelijk raceonderstel met raceshoks doorgelaste en aangepaste draagarmen, dikkere stabis
veerpootbruggen voor (boven) achter (boven en onder)
grotere plaat onder de auto tegen torderen
en camberverstelling
we hopen dat die daarmee stukken beter op de weg ligt dan een originele
Met mijn A310 had ik daar anders helemaal geen last van, ding lag als een blok, ook bij hoge snelheden.GTRene schreef:
Maar das net zo bij de Renault Alpine, ik heb ook een mooie zwarte Alpine V6 Turbo gehad, leuke auto maar boven 220 ook niet echt lekker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten