Zijn trouwens 17" met notabene Bridgestone RE050A's er op.
Onder de Bravo en Grande Punto met af fabriek 17" velgen zitten standaard de RE050A's
Ik heb een dag in een Bravo 1.4 TJET 150 pk Sport gereden. In deze uitvoering voelde de 1.4 wel heel erg gretig aan, misschien wel TE voor de gemiddelde koper

Het maximale koppel overtreft het van 2.0 motoren plus dat de curve ook nog eens veel breder is, schakelen hoeft meestal niet.
Nadeel: de motor is zo gretig dat jezelf continu in de sport mode zit.
Qua weggedrag is het vooral veilig maar toch sportief, pas heel laat onderstuur. Overstuur is afwezig. Alleen ff het gas liften vlakvoor de bocht laat de achterkant iets omkomen. Je kan het gebruiken om de auto iets zetten voor krappe bochten, maar meer ook niet.
Het onderstel voelt strak aan, geeft ook gelijk heel veel vertrouwen. Bijgeluiden ed. zijn ook geheel afwezig. Het onderstel kan zeker meer vermogen hebben.
Het stuurgedrag zou iets direkter mogen en meer gevoel mogen hebben. Soms voelt het wat kunstmatig aan. Wel een met leer bekleed stuurwiel, dat lekker klein is en goed in de hand ligt.
Remmen zijn en blijven goed, wel gingen ze na flink te zijn gebruikt ff heel erg stinken en roken. Daarna niet meer geconstateerd.
Afwerking en gebruikte materialen zijn zeker heel goed te noemen, vandaar het vrij hoge gewicht

Auto voelt solide aan zonder zwaar te aan te voelen.
Deze combinatie motor/onderstel is voor de gemiddelde rijder ruim voldoende. Totaal niet te vergelijken met een dodelijk saaie Astra of Golf, beschreven auto liet bij mij toch een smile achter
Het 'gevaar' van deze auto is dat ie je steeds uitnodigt om flink gas te geven en mooie bochtige dijkjes op te zoeken.
Tijdens het rijden kreeg ik vanaf de bijrijdersstoel het commentaar dat ik niet in m'n Evo reed...
Goede sportieve allrounder voor relatief weinig geld