Project Impreza Group-N
- rudie ter hogt
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Oh, ik had ook nog een Toyota AE86 gekocht, voor dagelijks gebruik terwijl de Subaru's onder narcose zijn. 8)
Ik had wel ergens op dit forum al wat foto's geplaatst geloof maar nog niet in mijn eigen topic.

Ik had wel ergens op dit forum al wat foto's geplaatst geloof maar nog niet in mijn eigen topic.
Laatst gewijzigd door Aram op 18 sep 2008, 17:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- Aram
-
Wat betaal je nou ongeveer voor zo'n ding nu?Aram schreef:Ik had me op een forum aangemeld, en iemand wist er toevallig eentje in Amsterdam te staan die van iemand was die het ding 8 jaar geleden gekocht had.
Voor de hype dus, die heb ik uiteindelijk overgenomen.
Maar ze zijn er niet veel, zeker niet in redelijk goede staat.
Zoek je er een?
- Sjef
Gokje, uiteraard beetje fatsoenlijk staat: 2500-6500?Christoph schreef:Wat betaal je nou ongeveer voor zo'n ding nu?Aram schreef:Ik had me op een forum aangemeld, en iemand wist er toevallig eentje in Amsterdam te staan die van iemand was die het ding 8 jaar geleden gekocht had.
Voor de hype dus, die heb ik uiteindelijk overgenomen.
Maar ze zijn er niet veel, zeker niet in redelijk goede staat.
Zoek je er een?
- Aram
Christoph schreef:Wat betaal je nou ongeveer voor zo'n ding nu?
Ik had die voor mij voor 2000 euro en deze is nog behoorlijk hard, zelfs met een tectyl laag op de bodem!Sjef schreef:Gokje, uiteraard beetje fatsoenlijk staat: 2500-6500?
Dit is vrij weinig als je de markt bekijkt.
Wat Sjef zegt klopt behoorlijk met uitschieters over de 9000 euro!
- Aram
Ik dacht dat Ronald vandaag nog een betere versie zou maken, vandaar dat ik hem nog nergens had neergezet.redsub schreef:Ik vind hem wel wat hebben zo en dan in het halfglans wat aram wil.
Alleen zou ik hem een tikje lichter maken
Maar het klopt wat Elco zegt, iets lichter en halfglans zou mooi zijn, alhoewel dit er al erg netjes uitziet. 8)
- Aram
Vandaag heb ik samen met de eigenaar de hobbyschuur opgeruimd.
Ik heb meer dan 4 maanden moeten wachten op een plek waar ik beide auto's kan zetten.
Maargoed nu is het zover, het project kan beginnen! 8)
Maandag ochtend om 9 uur staat Alex voor de deur en gaan we aan de slag.
Ik begin met het dashbord want ik schat in dat dat het meeste werk zal zijn.

Ik heb meer dan 4 maanden moeten wachten op een plek waar ik beide auto's kan zetten.

Maargoed nu is het zover, het project kan beginnen! 8)
Maandag ochtend om 9 uur staat Alex voor de deur en gaan we aan de slag.
Ik begin met het dashbord want ik schat in dat dat het meeste werk zal zijn.
Laatst gewijzigd door Aram op 18 sep 2008, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
- Carl Coussens
-
OnlineHielke
- Aram
Ello,
Ik ga er natuurlijk een verslag van maken.
Zoals jullie op pagina 1 en verder kunnen zien heb ik van mijn GL ook zo'n soort verslag gemaakt.
Elke dag updaten zal niet lukken denk ik, ten eerste ben ik waarschijnlijk niet elke dag ermee bezig, en niet elke dag maak ik een vooruitgang die het vermelden waard is.
Ook komt het voor dat ik 's avonds zo gaar ben dat ik gelijk mijn bed in ga.
Hielke,
Het vermogen en gewicht zijn richtlijnen, ik weet echt niet wat eruit gaat komen.
Ik wil onder de 1200 kilo gaan zitten, zover mogelijk eronder natuurlijk.
Maar de 6 bak, grote remmen, kooi etc. brengen allemaal weer wat extra gewicht in de schaal, dus of het lukt weet ik niet.
En wat het vermogen betrefd, ik zeg de hele tijd dat ik tussen de 400 en 450 pk wil uitkomen en hopelijk richting 600nm koppel.
Maar wat er nou uiteindelijk uit gaat komen weet ik niet, de enige reden dat ik boven de 400 wil uitkomen is omdat ik gewoon eens in mijn leven een auto met meer dan 400pk wil hebben gehad.
Uiteindelijk gaat het om het gevoel met rijden, ik wil heel vroeg drukopbouw tot heel ver in de toeren.
Dat betekend meestal minder topvermogen, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik ga er natuurlijk een verslag van maken.

Zoals jullie op pagina 1 en verder kunnen zien heb ik van mijn GL ook zo'n soort verslag gemaakt.
Elke dag updaten zal niet lukken denk ik, ten eerste ben ik waarschijnlijk niet elke dag ermee bezig, en niet elke dag maak ik een vooruitgang die het vermelden waard is.
Ook komt het voor dat ik 's avonds zo gaar ben dat ik gelijk mijn bed in ga.

Hielke,
Het vermogen en gewicht zijn richtlijnen, ik weet echt niet wat eruit gaat komen.
Ik wil onder de 1200 kilo gaan zitten, zover mogelijk eronder natuurlijk.
Maar de 6 bak, grote remmen, kooi etc. brengen allemaal weer wat extra gewicht in de schaal, dus of het lukt weet ik niet.
En wat het vermogen betrefd, ik zeg de hele tijd dat ik tussen de 400 en 450 pk wil uitkomen en hopelijk richting 600nm koppel.
Maar wat er nou uiteindelijk uit gaat komen weet ik niet, de enige reden dat ik boven de 400 wil uitkomen is omdat ik gewoon eens in mijn leven een auto met meer dan 400pk wil hebben gehad.
Uiteindelijk gaat het om het gevoel met rijden, ik wil heel vroeg drukopbouw tot heel ver in de toeren.
Dat betekend meestal minder topvermogen, maar dat heb ik er graag voor over.