Hendrik er zitten toch wel een paar hiaten in dat verhaal hoor.Hendrik Kinderman schreef:Wat ik er ben vergeten bij te vertellen:Maurice Graber schreef:Ik vind dit wel een heel erg slap excuus om je auto tegen een boom te parkeren. Als je regelmatig in je spiegels kijkt (wat je om de 2s behoort te doen) hoef je niet zo verrast te zijn. Maar mevrouw zal wel bezig zijn geweest met haar make-up spiegeltje of iets anders wat niet met autorijden te maken heeft. "Schrikken" van een snelle auto is gewoon dom. In Duitsland rijden ze ook 250+ en daar hoor je domweg op bedacht te zijn, óók in Nederland waar het niet toegestaan is, maar wel voorkomt.Hendrik Kinderman schreef:+1
Doet me denken aan "De Duwer des Doods". Een verhaal van een vrouw met kind in een Kia die zo schrok van een snel achteropkomende auto dat ze de auto tegen een boom parkeerde. Moeder en kind beide dood...
Als je zo wilt rijden, ga dan naar een circuit of ga een leuke PC-game spelen, maar breng aub geen andere mensen in gevaar!!! Zij kiezen er niet voor om doodgereden te worden door een ander!
Het was vroeg in de ochtend, mistig, en dan schrik je je wel het apezuur als er een stel koplampen in je achterspiegel opduiken die met 250(+) km/h komen aanstuiven...
Ten eerste vraag ik me af hoe je het na kunt vertellen dat je schrok terwijl je met je auto dodelijk op een boom knalt ? Getuigen in deze zijn uiterst onbetrouwbaar kan ik uit eigen ervaring vertellen. Helemaal als het mistig is (in dit geval)
En dan kom ik gelijk weer terug op die mist.. no fucking way dat je 250 km/h kunt rijden als het mistig is. En al helemaal niet op een een weg (2 baans) waar bomen naast staan, die auto was immers op een boom geknald. Als je honderd rijdt pak je 33 meter per seconde Als je 250 km/h rijdt ca 84 meter per seconde.. als het mistig is heb je hooguit 200 meter zicht.. Dat zou betekenen dat je letterlijk blind door de mist rijd. Daar geloof ik niet zo in en al helemaal niet op een 2 baans weg, want naast een snelweg staan geen bomen.
Natuurlijk is het triest dat iemand schrikt en ondoordacht de macht over het stuur verliest.. maar zoals het nu gebracht word valt het bij mij in de catagorie broodje aap (en dan heb ik het over de geschetste situatie en niet over de dood van de moeder en het kind)
Even on topic, die gast in die Porsche rijd dan wel mega aso.. maar het lijkt wel dat ie weet waar die mee bezig is..
En wat als het nou Schumacher is geweest ? Dan nog zo negatief ?
Of kan die het wel :twisted: (zie het verhaal dat ie in een vreemde taxi nog even zijn vlucht kon halen)