WALGELIJK.................
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
WALGELIJK.................
104 Teletekst di 11 dec
Aangifte tegen alternatief genezers
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
heeft aangifte gedaan bij het Openbaar
Ministerie tegen een alternatieve arts
en een orthomoleculair therapeute.Zij
werken bij het alternatieve Medisch
Centrum Maria Magdalena in Roosendaal.
Patiënten en (ex)-medewerkers hebben
een klacht ingediend.De twee zouden
tekortgeschoten zijn bij diagnoses en
behandelingen.De arts noemde zich ook
ten onrechte internist.
Een kankerpatiënte werd een half uur in
een ruimte gelaten.Volgens de therapeut
werd ze kosmisch geopereerd en werden
alle kankercellen gedood.Dat bleek niet
waar.De vrouw stierf korte tijd later.
Aanpakken die handel..................
Aangifte tegen alternatief genezers
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
heeft aangifte gedaan bij het Openbaar
Ministerie tegen een alternatieve arts
en een orthomoleculair therapeute.Zij
werken bij het alternatieve Medisch
Centrum Maria Magdalena in Roosendaal.
Patiënten en (ex)-medewerkers hebben
een klacht ingediend.De twee zouden
tekortgeschoten zijn bij diagnoses en
behandelingen.De arts noemde zich ook
ten onrechte internist.
Een kankerpatiënte werd een half uur in
een ruimte gelaten.Volgens de therapeut
werd ze kosmisch geopereerd en werden
alle kankercellen gedood.Dat bleek niet
waar.De vrouw stierf korte tijd later.
Aanpakken die handel..................
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Stéphane
- romo
Rico v Velzen schreef:Tja,, triest, maar mensen hebben toch ook nog hun eigen verstand ?
Met de dood in de ogen is het verstand blijkbaar al eerder heengegaan......................................daarom moeten deze mensen ook tegen zich zelf beschermd worden. Dat kan alleen door deze walgelijke praktijken aan banden te leggen.
- RVV
Romo, mijn vader werd letterlijk doodziek (2 keer op de intensive care) van de chemo's een paar jaar geleden.. zo wilde hij echt niet verder.. ik rade hem aan als hij de laatste jaren nog een beetje een waardig leven wilde hebben hij er beter mee kon stoppen. Daar was die het wel mee eens, nu gaat het ook niet zo goed met hem, maar hij heeft wel een redelijk leven sinds hij gestopt is met de chemo's.
Ik kom niet op voor die kwakzalvers want daar heb ik een broertje dood aan. Maar vanuit de medische hoek is het ook geen zonneschijn bij (terminale) patiënten.
Laat ik zo zeggen een gemiddelde arts heeft weinig compassie met de problemen van zijn patiënt. BZZZZHHH volgende patiënt..
Ik kom niet op voor die kwakzalvers want daar heb ik een broertje dood aan. Maar vanuit de medische hoek is het ook geen zonneschijn bij (terminale) patiënten.
Laat ik zo zeggen een gemiddelde arts heeft weinig compassie met de problemen van zijn patiënt. BZZZZHHH volgende patiënt..
- romo
- wjn
Misschien zou je je eens moeten afvragen waarom mensen alternatieven zoeken.
Geen zin in wacht(en)lijsten?
Geen kans op reguliere genezing?
vb. "Nee mevrouw, u bent ongeneeslijk ziek.", wat moet je dan?
Lekker boeiend trouwens om hier zoveel drukte over te maken, ze adverteren toch als als "alternatieve" geneeswijze.
Geen zin in wacht(en)lijsten?
Geen kans op reguliere genezing?
vb. "Nee mevrouw, u bent ongeneeslijk ziek.", wat moet je dan?
Lekker boeiend trouwens om hier zoveel drukte over te maken, ze adverteren toch als als "alternatieve" geneeswijze.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Wat noem je kwakzalvers? Alle alternatieve geneeskunde? Zo ja, dan zou ik me eens verdiepen in de "normale" medische wetenschap en de daarbij behorende farmaceutische industrie (en de overheid ook overigens) Dan zul je zien dat daar de meeste kwakzalvers rondlopen :!:Rico v Velzen schreef: Ik kom niet op voor die kwakzalvers want daar heb ik een broertje dood aan. Maar vanuit de medische hoek is het ook geen zonneschijn bij (terminale) patiënten.

-
- Geelhoed
- InjectTheVenom
Ben ik het pertinent mee oneens.. ik ben hartstikke allergisch voor sommige reguliere geneesmiddelen dus moet ik me wel richten tot homeopatische medicijnen. Niet dat ik altijd overal evenveel last van heb maar bij mij werkt het wel, het is (soms!) het enige wat mijn lichaam verdragen kan.Geelhoed schreef:homeopaten spannen de kroon natuurlijk!
D30 bijvoorbeeld.
30 keer 1 op 10 verdunnen, en dan beweren dat de water moleculen het onthouden hebben......
1:10^30 staat gelijk aan 1 nanoliter(kubieke millimeter) in alle oceanen op de wereld....
- Geelhoed
Je begrijpt homeopatisch niet, dat is niet erg want zelfs VSM begrijp het niet.
Homeopatisch betekent dat je gelooft dat wat wje ziek maakt je beter kan maken, en dat water geheugen heeft.
Dus door iets giftigs 30 keer 1 op 10 te verdunnen zou het water genezende werking hebben. Dan kan je Jomanda net zo goed het water laten instralen.
Niet de plantenextracten zoals Nisyleen die men het stempel homeopatisch geeft. Uiteraard kunnen plantenextracten helpen.
Homeopatisch betekent dat je gelooft dat wat wje ziek maakt je beter kan maken, en dat water geheugen heeft.
Dus door iets giftigs 30 keer 1 op 10 te verdunnen zou het water genezende werking hebben. Dan kan je Jomanda net zo goed het water laten instralen.
Niet de plantenextracten zoals Nisyleen die men het stempel homeopatisch geeft. Uiteraard kunnen plantenextracten helpen.