Zelfs zijn hele houding en presence boeit niet, net zoals z'n uiterlijk, maar het feit dat ie trots is op een Citroen ZXhugo schreef:
Zijn uiterlijk zal me een zorg zijn. Het is zijn hele houden, presence en what not.

Zn uiterlijk is niet zo erg, meer zn X-factorTommy schreef:snap het probleem niet. Eigenlijk gewoon ronduit triest om iemand uit te lachen om zijn uitterlijk. Daar is hij mee geboren en kan hij ook moeilijk wat aan doen. Niet iedereen rukt z'n bier zonder flessenopener open en drukt z'n vriendin gelijk om z'n snikkel bij thuiskomst.
+1hugo schreef:Tommy schreef:snap het probleem niet. Eigenlijk gewoon ronduit triest om iemand uit te lachen om zijn uitterlijk. Daar is hij mee geboren en kan hij ook moeilijk wat aan doen. Niet iedereen rukt z'n bier zonder flessenopener open en drukt z'n vriendin gelijk om z'n snikkel bij thuiskomst.
Zijn uiterlijk zal me een zorg zijn. Het is zijn hele houden, presence en what not.
Een waailapfrank de jonge schreef:Paul dat stuk industrie waar die knurft rijdt, die hebben wij destijds getatoeeërd
http://nl.youtube.com/watch?v=B5SodD4WNV0
Maar wat een waailap zeg :O
Tommy schreef:snap het probleem niet. Eigenlijk gewoon ronduit triest om iemand uit te lachen om zijn uitterlijk. Daar is hij mee geboren en kan hij ook moeilijk wat aan doen. Niet iedereen rukt z'n bier zonder flessenopener open en drukt z'n vriendin gelijk om z'n snikkel bij thuiskomst.
+1allen schreef:Dat jullie zo'n nerd belachelijk maken zal me een rotzorg wezen maar het is wel hypocriet als een mod dit niet sluit en zelfs een reactie plaatst.
Een Sander Spoolder wordt zo beschermd maar deze turbonerd die hier op het forum niets heeft uitgehaald is gewoon aangeschoten wild zo vlak voor kerstmis...
En dan zijn manier van handelen voor de camera.. tja.. ieder mens is anders/reageert anders als hij gefilmd word.. Laat je voor de gein is een 10 minurten filmen door een bekende in een alledaagse situatie.. je schaamt je zowat rot als je jezelf terug ziet.Hard rijden doe ik nooit, maar als er op een autoweg iemand voor mij rijdt met een gangetje van 80 – terwijl je daar 100 mag – dan ga ik er voorbij. Oké, bij het eerstvolgende verkeerslicht staan ze weer achter je, maar dat mag de pret niet drukken. En dan zie je die mensen soms nee schudden of met hun lichten knipperen. Ze doen maar. Zolang ik niemand in gevaar breng, is er niets aan de hand.”
Ha Jelmer,
Wat is een poedie? Als het lief is mag het ook mee met ons tripje.
Tot gauw.
Liefs van Erika
Hoi Erika,
Poedie is inderdaad vriendin (weet ik ook pas sinds vandaag hoor haha) maar die heb ik (nog) niet.
Groetjes Jelmer
vriendinnen zijn anders gratis hoor.
maar je moet natuurlijk uitkijken dat er achter zo'n poedie niet een naar kreng schuilgaat.
doe maar rustig aan.
liefs maar weer van Erika
haha. Ik hoor anders altijd van andere jongens dat vrouwen en auto's de duurste hobby's zijn. Dat van die auto's klopt wel dat van die vrouwen weet ik nog niet. Hoe is het verder? Met mij goed behalve dat ik verkouden ben. Ik doe het gewoon lekker rustig an.
Groetjes Jelmer
zoenen kost niks, lieve woordjes ook niet.
een keer een geurtje.......maar ik weet natuurlijk ook niet alles op dat gebied.
Verder is het goed met mij. Met jou?
Groetjes, Erika
snel ander onderwerp![]()
Verkouden. en vanmorgen verslapen. 20 minuten te laat. Alleen het was de eerste keer dus de leraar vond het niet erg. Ik kom deze week trouwens in de Autoweek die ligt vanmiddag in de winkel. Dus als je zin hebt kun je hem dan kopen. Weet je precies wat er allemaal mankeert aan mijn auto. Ben zelf ook benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.
Groetjes Jelmer
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], RJK en 31 gasten