Tja ik zie het probleem niet zo, oke zijn auto is niet veilig, dat is eigenlijk wel het minste..(grootste probleem) maar verder? Gewoon een jochie die net zijn rijbewijs heeft trots als een pauw is op zijn eerste autootje.. even een gewetensvraag ? wie was er niet trots op zijn eerste auto ? Ook al was het een afzichtelijk brik voor de sloop ?
Verder lijkt ie met een redelijk verstand aan het verkeer deel te nemen, snap dondersgoed dat ie met een MBO opleiding bedrijsadministratie (ja daar leren ze ondermeer rekenen) er niet slim aan doet om benzine te verbrassen á 1,48 per liter met dom gasgeven zonder een meter vooruit te komen.
En in ontwaar zelfs een beetje DF in hem, beetje conform mijn biologisch tempo draadje van een poosje terug. Zie zijn qoute in het verslag.
Hard rijden doe ik nooit, maar als er op een autoweg iemand voor mij rijdt met een gangetje van 80 – terwijl je daar 100 mag – dan ga ik er voorbij. Oké, bij het eerstvolgende verkeerslicht staan ze weer achter je, maar dat mag de pret niet drukken. En dan zie je die mensen soms nee schudden of met hun lichten knipperen. Ze doen maar. Zolang ik niemand in gevaar breng, is er niets aan de hand.”
En dan zijn manier van handelen voor de camera.. tja.. ieder mens is anders/reageert anders als hij gefilmd word.. Laat je voor de gein is een 10 minurten filmen door een bekende in een alledaagse situatie.. je schaamt je zowat rot als je jezelf terug ziet.
Theoretisch zou dit mijn zoon kunnen wezen (qua leeftijd dan) Ik denk dat zijn Pa en Ma best blij mogen zijn met zijn houding in het verkeer.. als ouder zie je dit 1000000 liever dan een boomklevertje met 0,0 ervaring in een 150pk/200pk gti'tje...
Alleen die remmen tja

Aan de andere kant moet je voorstellen dat ie wel in een gti reed met 200 gare pk's en dezelfde rotte remmen.. dan had Darwin hem allang uit de evolutieronde gegooid.
Nee mijn credits krijgt ie wel.