Dat is omdat het moet van moeders de vrouwOpa schreef:Ik blijf m'n GTT nog heeeeeeeeeel lang rijden.

En het mooie is dat er nog zat teams zijn die het zonder morren gewoon neerleggen.Andre schreef:Toch vallen de prijzen nog mee hoor. Als je bij subaru een WRC auto koopt. Moet je 800.000 euro betalen.
Dan krijg je 30 dagen prodrive personeel erbij ter ondersteuning en 1 motorrevisie. Na 1000km is eerste motorrevisie.
Bak revisie bij prodrive ca. 60k euro.
Oh en na elke rally komt er nood programma in de ecu zodat je hem alleen op een kar kan rijden voor vervoer. Zonder prodrive personeel niet scheuren.
LOL
Maar daar krijg je wel premium en status, en dat is voor velen niet onbelangrijk. Verder kun je de auto helemaal naar persoonlijke smaak aankleden, wat bij jappen altijd een groot probleem is.Wouter81 schreef:Beetje absurde prijs idd maar goed, dat vind ik ook bij de gemiddelde 1-serie.
STIMichel Pol schreef:Maar daar krijg je wel premium en status, en dat is voor velen niet onbelangrijk. Verder kun je de auto helemaal naar persoonlijke smaak aankleden, wat bij jappen altijd een groot probleem is.Wouter81 schreef:Beetje absurde prijs idd maar goed, dat vind ik ook bij de gemiddelde 1-serie.
Je hebt gewoon een 335i sedan voor het geld van een STI. Vraag 100 mensen even op de markt welke ze zouden kiezen de BMW of de STI
Michel
Ja, ho even, de belangrijkste vraag is nog niet gesteld.Nandor schreef:60K
G.T.F.O.H.
Ach, die dvd navi ed kan je wel weglaten toch?Andre schreef:60k nee 62k en voordat ie voor je deur staat met afleverings kosten etc denk ik net even boven de 63k. LOL
Ze had dit ding gewoon simpeler op de markt moeten zetten. Voor een aantrekkelijke prijs.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast