Of anders een Rotora set erop.....
Maar ja, wat is de OORZAAK van deze shit ??????
Niet meer remmen?....hahahaa....ja zorg jij dat die volvo's saabs en andere franse meuk niet meer links gaan rijden, dan ga ik minder remmen !!!

Ik denk dat je standaard remblokken het probleem zijn. Die standaard blokken kunnen gewoon niet tegen de extreme hitte die er vrij komt bij circuit rijden.Joy Jolliffe schreef:Nu heb ik E36 M3 3.2 schijven besteld zoals Bert eens had getipt.
De vraag is nu, de blokken zijn standaard M3. Kan ik die blijven gebruiken of veroorzaken die nu juist het probleem ?
Ik ook :Joy Jolliffe schreef:Ik heb afgelopen zaterdag mijn schijven kapot gereden op Zolder.
Ze trillen als een gek en het oppervlak heeft diverse kleuren blauw.
Ze zien eruit zoals deze foto op de Stoptech-site waar dit als remblok-deposit staat beschreven:
[img:384:269]http://www.stoptech.com/tech_info/img/warped_4.jpg[/img]
Dat waren M3 zimmerman schijven.
Nu heb ik E36 M3 3.2 schijven besteld zoals Bert eens had getipt.
De vraag is nu, de blokken zijn standaard M3. Kan ik die blijven gebruiken of veroorzaken die nu juist het probleem ?
Elmar schreef:
Bart, dat is onzin. Bij vervanging van een andere soort compound remblokken, kan je de remschijf eerst opschuren met grof schuurpapier. Daarna goed inremmen om gelijkmatige compound afzetting op je remschijf te krijgen.
Hoeft niet, ligt er maar net aan hoe oud en in welke staat het is enz.bartje325i schreef:Elmar schreef:
Bart, dat is onzin. Bij vervanging van een andere soort compound remblokken, kan je de remschijf eerst opschuren met grof schuurpapier. Daarna goed inremmen om gelijkmatige compound afzetting op je remschijf te krijgen.
Ik bedoel als je nieuwe schijven neemt, dat je er dan nieuwe blokken opzet en geen oude. Maar ik kan het ook fout hebben(zal niet de eerste keer zijn)
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 6 gasten