Porsche 997 GT3RS @ Petrolhead

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
volvoc30

Bericht door volvoc30 » 06 dec 2007, 17:24

skinnybmw schreef:
volvoc30 schreef: Uh ja die kijk ik ook altijd, maar als er zoveel kritiek wordt geleverd op van Stokkum dan al helemaal op autoblog, leuke filmpjes alleen een doelgroep waar ik niet meer onder val, ben de 16 reeds lang gepasseerd.
Heb 't idee dat die doelgroep nu juist ook op Petrolhead zit... :roll:
Ja dus wat maakt autoblog beter?
Maar ik denk dat Van Stokkum hier op DF gewoon geen eer kan behalen, want op een of andere manier vinden heel wat mensen hem irritant.
Ik zeg keep up the good work sjoerd, jij test tenminste vette auto's waar ik graag naar kijk.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 dec 2007, 17:37

Toen ik 'm laatst bij Pauw en Witteman zag vond ik 'm inderdaad redelijk irritant ja...

skinnybmw

Bericht door skinnybmw » 06 dec 2007, 18:19

Dikke auto's zijn leuk...maar autoblog voegt echt wel wat meer toe dan Petrolhead/Sjoerd. Leuke auto's, ja maar testen kun je het niet echt noemen. Tegenwoordig doen ze op autoblog ook tests (en ja ook met dikke auto's) en die tests zijn al een stuk beter (die lui hebben er tenminste verstand van)...vind ik dan. In ieder geval niet van die irritante lui als Sjoerd daar in de organisatie.

Rupie

Bericht door Rupie » 06 dec 2007, 19:01

Energy schreef:Blijft een gave bak. Wat een geluid 8)
Komt toch aardig overeen met mijn 130i als ik richting 7000 toeren ga :twisted:

Niks bijzonders dus :D

Plaats reactie