Geil hoor, zo in het oranje.

Was 1.6 niet verplicht hier in NL ?Dennis van der Schoot schreef:Even een qoute van bovengenoemd verslag:"Deze RS heeft Michelin sportbanden met slechts 8mm profiel".![]()
Oja,want normaal hebben ze een milimeter of 30? (winterbanden?)
Zal wel 0.8 mm zijn.
Wel een hele dikke auto overigens,kom er regelmatig 1 tegen in Oisterwijk.
Normaal hebben nieuwe banden inderdaad ongeveer een profieldiepte van 8 mm. De "slechts" 8 mm opmerking klopt niet want de sportband van Michelin heeft voor zover ik weet slechts 6,5 mm.Dennis van der Schoot schreef:Even een qoute van bovengenoemd verslag:"Deze RS heeft Michelin sportbanden met slechts 8mm profiel".![]()
Oja,want normaal hebben ze een milimeter of 30? (winterbanden?)
Zal wel 0.8 mm zijn.
Wel een hele dikke auto overigens,kom er regelmatig 1 tegen in Oisterwijk.
Sjoerd van S overtreft zich telkens weer met de meest saaie 5 minuten in een autogerelateerd filmpje...zelfs van 1 van de belangrijkste auto's van het moment...hoe krijgt ie 't voor elkaar?Wouter81 schreef:http://www.petrolhead.nl/2007/12/porsche_gt3_rs.php
Filmpje!
Beetje suffe beelden maar wat een geile auto.
+1 hij geilt op zichzelfRobin schreef:Sjoerd van S overtreft zich telkens weer met de meest saaie 5 minuten in een autogerelateerd filmpje...zelfs van 1 van de belangrijkste auto's van het moment...hoe krijgt ie 't voor elkaar?Wouter81 schreef:http://www.petrolhead.nl/2007/12/porsche_gt3_rs.php
Filmpje!
Beetje suffe beelden maar wat een geile auto.
Uh ja die kijk ik ook altijd, maar als er zoveel kritiek wordt geleverd op van Stokkum dan al helemaal op autoblog, leuke filmpjes alleen een doelgroep waar ik niet meer onder val, ben de 16 reeds lang gepasseerd.skinnybmw schreef:EnigEvolvoc30 schreef:Hier gaan we weer, het Sjoerd S afzeik moment. Hij maakt teminste filmpjes over vette auto's en..... laat ook maar, een aantal DF'ers kun je toch niet meer wijsmaken dat dit de enigste autosite is met filmpjes van dikke bakken.
Wel eens van autoblog gehoord?
He shoots, he scores!Robin schreef:Dat ie autogek is:Zijn wij ook. Hij zit dicht bij 't vuur, maar maakt gewoon butfilmpjes, face it. Wij maken/maakten filmpjes waarbij we de wagens echt aan de tand voelen. Dit is gewoon autorai niveau. En als Jeremy Clarkson zijn grote voorbeeld mag zijn: De krullen en het niet kunnen rijden heeft ie al. Nu de humor nog.8)