VW T5 na lange duurtest

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Dickh.
Berichten: 1716
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen

VW T5 na lange duurtest

Bericht door Dickh. » 05 dec 2007, 15:26

In sommige tijdschriften zie je zo'n mooi plaatje staan na afloop van een 100.000km duurtest. In onderstaand filmpje het uit elkaar halen van een VW T5.


http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/11493/

Gebruikersavatar
Jorrit
Berichten: 605
Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23

Bericht door Jorrit » 05 dec 2007, 16:16

Klinkt goed, 104.800 KM en slijtage 0,000MM 8)

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 05 dec 2007, 19:31

Dat vind ik altijd zo gaaf he dit soort testen. Jammer dat de T5 zo duur is met geel kenteken, werkelijk de mooiste bus die er te koop is.

Michel

Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 2136
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09

Bericht door Tommy » 05 dec 2007, 23:01

Leuk filmpje en indrukwekkend wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met auto's en techniek. Eigenlijk wel apart hoe we altijd tegen kilometerstanden opkijken bij het kijken naar een gebruikte wagen.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente

Bericht door SteV6 » 05 dec 2007, 23:09

Tommy schreef:Leuk filmpje en indrukwekkend wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met auto's en techniek. Eigenlijk wel apart hoe we altijd tegen kilometerstanden opkijken bij het kijken naar een gebruikte wagen.
Dat laatste is toch omdat andere slijtagedelen toch een hoop geld kosten als regulier onderhoud niet netjes is uitgevoerd ...

SteV6

Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 2136
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09

Bericht door Tommy » 06 dec 2007, 00:24

Jep,
er wordt alleen weinig verschil in euro's gemaakt tussen een auto die op en top onderhouden is en een marktplaatsauto waar qua onderhoud niks meer van klopt. Een handelaarsbak met 150k vertrouw ik vaak al niet meer, zeker als de type aanduiding op de verkeerde kant van de koffer staat of er een M achterop de klep staat. Terwijl een auto die 2-3 ton bij de dealer is onderhouden met alles qua stempeltjes compleet mij weer wel genoeg vertrouwen geeft om er rustig nog een tonnetje of 2 bij te klokken zonder echte problemen.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 06 dec 2007, 11:08

Michel Pol schreef:Dat vind ik altijd zo gaaf he dit soort testen. Jammer dat de T5 zo duur is met geel kenteken, werkelijk de mooiste bus die er te koop is.

Michel
Groot gelijk. Op 70-80k uitkomen als je zo'n bus samenstelt is niet leuk. En dan nog de mrb vanwege het gewicht van een zwangere mamoet.
Een donkerblauwe multivan met privacy glass en beige alcantara interieur staat echter nog in m'n geheugen gegrift!

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 06 dec 2007, 11:18

Wie stopt er nu alcantara in een bedrijfsbusje???



:wink:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 06 dec 2007, 11:22

Sorry Dennis... :cry:

Hersenspinsel van Allen was:
Men neme een multivan met van die losse stoelen achterin en tafeltjes. Bij file duiken we dan de snelweg af, pakken we de koffie, laptop en het werk voor anderhalf uur. Hoeven we thuis weer minder te werken. Werken doe ik graag in weelde maar een Phantom kan ik niet betalen. :lol:

Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 2136
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09

Bericht door Tommy » 06 dec 2007, 12:52

hence bangbus

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 06 dec 2007, 20:34

allen schreef:
Michel Pol schreef:Dat vind ik altijd zo gaaf he dit soort testen. Jammer dat de T5 zo duur is met geel kenteken, werkelijk de mooiste bus die er te koop is.

Michel
Groot gelijk. Op 70-80k uitkomen als je zo'n bus samenstelt is niet leuk. En dan nog de mrb vanwege het gewicht van een zwangere mamoet.
Een donkerblauwe multivan met privacy glass en beige alcantara interieur staat echter nog in m'n geheugen gegrift!
Je zou er bijna een eigen bedrijf voor beginnen. :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 328Ti, KoenM en 24 gasten