VW T5 na lange duurtest
-
- Berichten: 1716
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
- Locatie: Hekelingen
VW T5 na lange duurtest
In sommige tijdschriften zie je zo'n mooi plaatje staan na afloop van een 100.000km duurtest. In onderstaand filmpje het uit elkaar halen van een VW T5.
http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/11493/
http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/11493/
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Dat laatste is toch omdat andere slijtagedelen toch een hoop geld kosten als regulier onderhoud niet netjes is uitgevoerd ...Tommy schreef:Leuk filmpje en indrukwekkend wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met auto's en techniek. Eigenlijk wel apart hoe we altijd tegen kilometerstanden opkijken bij het kijken naar een gebruikte wagen.
SteV6
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Jep,
er wordt alleen weinig verschil in euro's gemaakt tussen een auto die op en top onderhouden is en een marktplaatsauto waar qua onderhoud niks meer van klopt. Een handelaarsbak met 150k vertrouw ik vaak al niet meer, zeker als de type aanduiding op de verkeerde kant van de koffer staat of er een M achterop de klep staat. Terwijl een auto die 2-3 ton bij de dealer is onderhouden met alles qua stempeltjes compleet mij weer wel genoeg vertrouwen geeft om er rustig nog een tonnetje of 2 bij te klokken zonder echte problemen.
er wordt alleen weinig verschil in euro's gemaakt tussen een auto die op en top onderhouden is en een marktplaatsauto waar qua onderhoud niks meer van klopt. Een handelaarsbak met 150k vertrouw ik vaak al niet meer, zeker als de type aanduiding op de verkeerde kant van de koffer staat of er een M achterop de klep staat. Terwijl een auto die 2-3 ton bij de dealer is onderhouden met alles qua stempeltjes compleet mij weer wel genoeg vertrouwen geeft om er rustig nog een tonnetje of 2 bij te klokken zonder echte problemen.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Groot gelijk. Op 70-80k uitkomen als je zo'n bus samenstelt is niet leuk. En dan nog de mrb vanwege het gewicht van een zwangere mamoet.Michel Pol schreef:Dat vind ik altijd zo gaaf he dit soort testen. Jammer dat de T5 zo duur is met geel kenteken, werkelijk de mooiste bus die er te koop is.
Michel
Een donkerblauwe multivan met privacy glass en beige alcantara interieur staat echter nog in m'n geheugen gegrift!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Sorry Dennis...
Hersenspinsel van Allen was:
Men neme een multivan met van die losse stoelen achterin en tafeltjes. Bij file duiken we dan de snelweg af, pakken we de koffie, laptop en het werk voor anderhalf uur. Hoeven we thuis weer minder te werken. Werken doe ik graag in weelde maar een Phantom kan ik niet betalen.

Hersenspinsel van Allen was:
Men neme een multivan met van die losse stoelen achterin en tafeltjes. Bij file duiken we dan de snelweg af, pakken we de koffie, laptop en het werk voor anderhalf uur. Hoeven we thuis weer minder te werken. Werken doe ik graag in weelde maar een Phantom kan ik niet betalen.

- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Je zou er bijna een eigen bedrijf voor beginnen.allen schreef:Groot gelijk. Op 70-80k uitkomen als je zo'n bus samenstelt is niet leuk. En dan nog de mrb vanwege het gewicht van een zwangere mamoet.Michel Pol schreef:Dat vind ik altijd zo gaaf he dit soort testen. Jammer dat de T5 zo duur is met geel kenteken, werkelijk de mooiste bus die er te koop is.
Michel
Een donkerblauwe multivan met privacy glass en beige alcantara interieur staat echter nog in m'n geheugen gegrift!
