(vraag me alleen beetje af waarom je corner fun van mijn auto op zelfde niveau met zware auto's ?)
Dat mag, heb namelijk ook geen idee waar ik hem moet plaatsen ten opzichte van de rest.Desmond Prins schreef:Maik Mag ik je uitnodigen voor een tripje in mijn 9000 Aero... Dan zal ie aardig wat hoger komen te staan denk ik zo...
Ik zou niet weten hoe ie in vergelijk tot andere auto's is.
Wat? Zonder dat deze meeting in de praktijk is gebracht?Maik schreef:Ik heb het vuile werk maar weer zelf gedaan en een AFGEWOGEN lijst gemaakt
Oeps, ik dacht dat die nog verder helemaal standaard was, maar gelukkig niet!!Dick Hoekendijk schreef:Dank je Frits!
Zie nu wel dat het hoog tijd is dat ik de M5 weer eens uitlaat want ze is duidelijk onbekend. Veel te hoge score bij practicality voor een twee zitter met rolkooi
OK Euhm H&R veren. met momenteel weer originele schokbrekers. Mijn Sport schokbrekers hebben de crash niet overleefd. Bilsteins zijn de planning.Maik schreef:Dat mag, heb namelijk ook geen idee waar ik hem moet plaatsen ten opzichte van de rest.Desmond Prins schreef:Maik Mag ik je uitnodigen voor een tripje in mijn 9000 Aero... Dan zal ie aardig wat hoger komen te staan denk ik zo...
Ik zou niet weten hoe ie in vergelijk tot andere auto's is.
Ik heb dan maar naar de feiten gekeken, 1400+kg FWD in een scandinavisch jasje (waar over het algemeen nou niet de meest spannende auto's vandaan komen). Is er nog wat getuned aan je wagen? Onderstel en/of motor?
Is dat die paarse met '520i' badge achterop?Dick Hoekendijk schreef:Maik
Kompleet leeg gehaald met een gelaste rolkooi. Carbon motorkap. Bilstein Motorsport schokdempers en Eibach Motorsport veren in Rusch Nordschleife afstelling. Dinan camberplates. Wiechers veerpootbtug. BBS RC velgen. G-power uitlaat. Mov'it remmen voor en achter. Powerflex D-95 rubbers.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten