(vraag me alleen beetje af waarom je corner fun van mijn auto op zelfde niveau met zware auto's ?)
Maik's pikorde lijst
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Dat mag, heb namelijk ook geen idee waar ik hem moet plaatsen ten opzichte van de rest.Desmond Prins schreef:Maik Mag ik je uitnodigen voor een tripje in mijn 9000 Aero... Dan zal ie aardig wat hoger komen te staan denk ik zo...
Ik zou niet weten hoe ie in vergelijk tot andere auto's is.
Ik heb dan maar naar de feiten gekeken, 1400+kg FWD in een scandinavisch jasje (waar over het algemeen nou niet de meest spannende auto's vandaan komen). Is er nog wat getuned aan je wagen? Onderstel en/of motor?
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Wat? Zonder dat deze meeting in de praktijk is gebracht?Maik schreef:Ik heb het vuile werk maar weer zelf gedaan en een AFGEWOGEN lijst gemaakt
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... sc&start=0
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Oeps, ik dacht dat die nog verder helemaal standaard was, maar gelukkig niet!!Dick Hoekendijk schreef:Dank je Frits!
Zie nu wel dat het hoog tijd is dat ik de M5 weer eens uitlaat want ze is duidelijk onbekend. Veel te hoge score bij practicality voor een twee zitter met rolkooi
Wat zijn de verdere mods precies Dick? Misschien dat je op het gebied van Corner DF dan nog een puntje terug kan winnen
Er zitten natuurlijk hele dikke Mov-its onder, en ik dacht ook wat stuggere rubbers? Ook nog een chique 244-voudig instelbaar schroefsetje?
-
Dickh.
- Berichten: 1717
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
- Locatie: Hekelingen
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
OK Euhm H&R veren. met momenteel weer originele schokbrekers. Mijn Sport schokbrekers hebben de crash niet overleefd. Bilsteins zijn de planning.Maik schreef:Dat mag, heb namelijk ook geen idee waar ik hem moet plaatsen ten opzichte van de rest.Desmond Prins schreef:Maik Mag ik je uitnodigen voor een tripje in mijn 9000 Aero... Dan zal ie aardig wat hoger komen te staan denk ik zo...
Ik zou niet weten hoe ie in vergelijk tot andere auto's is.
Ik heb dan maar naar de feiten gekeken, 1400+kg FWD in een scandinavisch jasje (waar over het algemeen nou niet de meest spannende auto's vandaan komen). Is er nog wat getuned aan je wagen? Onderstel en/of motor?
Zimmerman gegroefde Schijven MEt EBC Red Stuff Ceramix Remblokken, Goodrigde RVS remslangen.
Abbott 3" RVS Downpipe met Racekat, 3"JT Uitlaat vanaf de kat met 2 Freeflow dempers.
Abbott Air Intake 3" Tussen intercooler en gasklephuis. JR openluchtfilter.
Abbott ECU Stage one. Custom Stage staat in de planning.
Standaard 225 PK bij 340 NM koppel. Mijn gemeten waardes liggen op 320 PK met 504 NM koppel. Ik heb het idee dat de bank niet helemaal klopte. dus houd het graag op 285 PK
Owja mag ik je uitnodigen op www.saabforum.nl Voor een kleine bloemlezing over getunede saabs...
- Frits
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:09
- Locatie: Ham, België
Is dat die paarse met '520i' badge achterop?Dick Hoekendijk schreef:Maik
Kompleet leeg gehaald met een gelaste rolkooi. Carbon motorkap. Bilstein Motorsport schokdempers en Eibach Motorsport veren in Rusch Nordschleife afstelling. Dinan camberplates. Wiechers veerpootbtug. BBS RC velgen. G-power uitlaat. Mov'it remmen voor en achter. Powerflex D-95 rubbers.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: sitechris en 12 gasten
