Was al wezen kijken voordat hij in dit topic te voorschijn kwam

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7713
Die auto is de bom! 8)
Dit is hem namelijk Rene. Oftewel een CupMartijn schreef:http://www.mediafire.com/?4qwwr9wnl1t (pagina 4 en verder)
46995 + BT , rest is allemaal standaard in 130i CUP
vragen aan verkoper, anders niet.Rene / Hazze schreef:Trouwens, voordelen tov nieuw. Betaal bijna 10k minder, hoef niet te wachten, heb dezelfde garantie en ik zou ´m nieuw denk ik precies zo bestellen
PS leuk pagina nr
Niks gehoord over een "cup" edition? Hoe weet je dat deze dat is?
Sorry ik wilde reageren had deze post op mijn GSM gelezen, maar een reactie is dan weer te veel werk met die kleine prusttoetsen..markk schreef:Niemand reageert. Wil het ook wel eens weten.romo schreef:Wat ik dan wel weer wil weten; hoe stuurt zo`n 135i nu ten opzichte van de "verouderde" E46 M3. Gewicht ligt bij mekaar, de PK`s ook...............
Andre ? Rico ? Jullie hebben ervaring in beide ?
Mark.
helemaal raak Hielke, natuurlijk, en kijk er maar goed naar, want dat is het gedeelte dat de 130i rijders het meest zullen zien van de 135i: namelijk haar achterkant, haar geweldige bibs en sexy heupen.Hielke schreef:Alweer een Fries in een 130i die straks aan de bumper van je 135i hangt Ferdinand
Ferdinand schreef:helemaal raak Hielke, natuurlijk, en kijk er maar goed naar, want dat is het gedeelte dat de 130i rijders het meest zullen zien van de 135i: namelijk haar achterkant, haar geweldige bibs en sexy heupen.Hielke schreef:Alweer een Fries in een 130i die straks aan de bumper van je 135i hangt Ferdinand
Daarentegen zal ik best wel wennen aan het beeld van de trappelende 130i veulentjes, die, happend naar lucht (duwend tegen het stuur) zo graag bij de grote broer wil blijven. Halen we het nou wel, halen we het nou niet? zit ik wel in de juiste versnelling, optimale toeren.. ja nee, he toe nou, nee toch niet... en dan zegt de grote broer, kom op zeg, nu op eigen benen staan. En hupsakee, daar gaat de 380pk sterke 135i er vandoor (waarschijnlijk gewoon in iets van zes, of vijf?). Ach, wat maakt het verzet nu eigenlijk uit, daar hoef je tegenwoordig toch niet meer op te letten bij een moderne auto
Meer info over een hartge tuning voor de 335i vind je hier http://www.birds.uk.com/parts-database/ ... 928340.pdfRobin schreef:Ferdinand schreef:helemaal raak Hielke, natuurlijk, en kijk er maar goed naar, want dat is het gedeelte dat de 130i rijders het meest zullen zien van de 135i: namelijk haar achterkant, haar geweldige bibs en sexy heupen.Hielke schreef:Alweer een Fries in een 130i die straks aan de bumper van je 135i hangt Ferdinand
Daarentegen zal ik best wel wennen aan het beeld van de trappelende 130i veulentjes, die, happend naar lucht (duwend tegen het stuur) zo graag bij de grote broer wil blijven. Halen we het nou wel, halen we het nou niet? zit ik wel in de juiste versnelling, optimale toeren.. ja nee, he toe nou, nee toch niet... en dan zegt de grote broer, kom op zeg, nu op eigen benen staan. En hupsakee, daar gaat de 380pk sterke 135i er vandoor (waarschijnlijk gewoon in iets van zes, of vijf?). Ach, wat maakt het verzet nu eigenlijk uit, daar hoef je tegenwoordig toch niet meer op te letten bij een moderne auto
Ferdinand je zei Dahler oid heet die CH tuner? Kostda? en garantie? Gewoon voor de weet.
Zeg maar de Henny van Doorn van Zwitserland (maar dan ook van Mini en Mercedes naast BMW) en dealer/handelaar voor het merk Wiesmann:Robin schreef:
Ferdinand je zei Dahler oid heet die CH tuner? Kostda? en garantie? Gewoon voor de weet.
[img:200:166]http://www.drexler-motorsport.de/images ... ogy_01.jpg[/img]Andre schreef:He robin zonder zo n ediff heb je niks aan die 380pk. Die auto van jou poetst nu al alles weg aan 1 wiel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Joost H. en 4 gasten