K#t, stom van mij zeg......je hebt gelijkNandor schreef:Het is toch geen BMW?
N.

Het isx natuurlijk een one and only....
Ja mijn vraag was eigenlijk overbodig want ik dacht dit wel. Welke moderne Porsche je ook neemt veel emotie, zoals een italiaan of wiesmann losmaakt, doen ze geen van allen. Voor mij ligt de meeste aantrekkingskracht in het stuurgedrag, tractie en jawel sound vd GT3. Mijn eerste echte sportwagen was eind jaren '90 een 964 C2 met RS onderstel en nog wat aanpassingen, die ik weg heb gedaan wegens langdurig verblijf in buitenland. Eigenlijk wil ik dat rijplezier weer terug.Sander Spoolder schreef:Ik heb niets tegen een GT3, maar hij doet mij te weinig.
Het rijdt super, dat staat vast, en de 997 vind ik een erg mooie wagen maar ik word er niet super warm van.
Ook vinden veel mensen de boxer en dan vooral het boxer geluid helemaal geweldig .. ook dit vind ik helaas niet zo bijzonder, ik zal wel gek zijn![]()
Als we naar de lightweight supercars kijken doe mij dan maar een Lamborghini Gallardo Superleggera of een F430 Scuderia.
IRL komt er voor mij gewoon een WiesmannGT, ding heeft alles wat ik wil. Ik suggereer hier helemaal niet mee dat een Wiesmann een betere rij-machine is dan een 977 GT3, maar hij doet mij veel meer.
Kun je gerust kopen is in ieder geval niet tot de limiet gebruikt. 996GT3RS doet NS7.43, met 30 pk extra en cuponderstel en cupvoorremmen moet daar nog wel een 5-7 sek afkunnen => btg7.10-7.15 op de limiet.mark dikken schreef: Speciaal voor dieseltourist heb ik de eigenaar die een frequent ringer was nog naar zijn beste BTG tijd in deze auto gevraagd, zijn antwoordt 7:40
In de Sport-Auto staat de standaard GT3 van 1999 voor NS 8.03, als je daar dan de 7 sec van aftrekt wegens de aanpassingen en er dan een BTG tijd van maakt kom je toch aardig aan de limiet lijkt meKun je gerust kopen is in ieder geval niet tot de limiet gebruikt. 996GT3RS doet NS7.43, met 30 pk extra en cuponderstel en cupvoorremmen moet daar nog wel een 5-7 sek afkunnen => btg7.10-7.15 op de limiet.
Zelfs dat bedoelde ik niet eens, ik bedoelde dat je gewoon dat moet kopen waar je je lekker bij voelt. Of zo'n auto nou wel of niet een BTG van 7:30 doet boeit uiteindelijk helemaal niks, als je je er zelf maar lekker in voelt. En als je je lekker voelt in een GT3, moet je die dus kopen.Sander Spoolder schreef:Klopt Jan.Jan Ozephius schreef:Jaknikkers of gewoon ook een eigen mening misschienMartijn Koevoets schreef:Goede keuze Sander, ik denk dat je in die categorie meer hebt aan de grijns op je gezicht dan aan ja-knikkers op een internetforum. 8):
Waar Martijn op doelt is dat Andre, onze profi coureur van ons forum, vol lof is over de GT3 996/997, dat hij alles is wat een echte stuurman wil hebben. Veel mensen hebben hier soms de neiging om de mening van Andre te kopieeren. Maar het is gewoon een feit dat de GT3 een geweldige stuurauto is. En uit welke beweegredenen je ook een GT3 of een Porsche koopt .. het is altijd geweldig natuurlijk.
Een pleister van je naam genoot over de mond plakken en klaarHANZ06 schreef:Je vergelijkt de gt3 met beeldschone dames en dat mag natuurlijk.
Maar ik heb in zo`n ding gereden en ik vind zo`n ding kreisen.
Ik hou niet van mooie kreisende wijven.....
Hulde, zo denk ik er ook over.Macboy schreef:verhaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten