Beetje raar voorbeeld, maar toch.

amen!Andre schreef:Ik heb 2 GTT gehad heb gereden met sti s en heb in totaal 3 evo s gehad.
evo 6
evo 7
evo 8.5
GTT boxer geluid is heel lekker. Maar een GTT is fladder doos vergeleken met een EVO als het op echt rijden aankomt. Evo carroserie is veel stijver af fabriek. Motors van de evo kan je heel ver tunen doe je dat met subaru s lopen ze zeker stuk.
Dus lionhart ik hoop dat je echte naam peter solberg is zo niet dan heb je er nog geen kaas van gegeten wat homolatie rally specials zijn. Een evo is het dichtsbijzijnde wat je out of the box kan kopen als het op rally aankomt.
Als ik niet zoveel problemen had met de hermandaad hier, dan stond hier zeker nog een evo.
Een Evo is de meest idiote rijmachine wat er voor dat geld te koop is.
Even terug naar het begin: Ik zou de Sub houden als je een dagelijkse rijauto wilt hebben die ook nog eens aardig wat presteert.Peter Tunissen schreef:Ok, beetje vreemd topic misschien, maar here goes.
Ik ben voor dagelijks gebruik super tevreden met een Impreza uit '97.
Snel zat, doet het altijd, rijdt nog best leuk, remt ook nog tegenwoordig (bedankt Dick!), groot zat, er zit zelfs een kofferbak aan, kan allemaal niet op.
Tuurlijk kan ik wel leukere of snellere auto's bedenken, maar een beetje rationeel bekeken heb je meer dan dit eigenlijk niet eens nodig, zeker niet met een circuitauto ernaast.
Nu gaat de 147 er dus uit (staat al bij de dealer) en dat zorgt voor een beetje een dilemma.
Want wat is wijsheid: Impreza houden en lekker goedkoop rondtoeren, dikke prima.
Of toch weer een deel van dat geld stuk slaan en een EVO voor dagelijks kopen?
Kijk, dat een EVO beter is dan een Impreza snap ik ook wel, maar een '97 Impreza zal nog ongeveer €10k doen (met wat opties en upgrades), een EVO VI uit rond die tijd heb je niet voor onder de €22k.
Beter ok, maar is hij ook die €12k beter?
Of ben je dan beter af met (bijv.) nog een E36 M3 of 968 ernaast voor de lol?
Wat zouden jullie doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten