Sander Spoolder schreef:Ik wil ze zeker niet in hetzelfde rijtje plaatsen Bert, begrijp me niet verkeerd. Daar zet ik er ook 'in real life' bij.
Ik denk dat heel veel mensen zich zullen verbazen over een Wiesmann. Of je nou de GT neemt, die voorzien is van een dikke V8 van BMW, of de Roadster, die voorzien is van de alom geprezen s50 M3 motor. Beiden zijn ze voorzien van een werkelijk fantastisch onderstel, ik weet serieus niet HOE ze dat voor mekaar gekregen hebben. Er zit amper ruimte tussen het wiel en de wielkast en toch stuiter je niet alle kanten op. Het onderstel is magnifiek, serieus. Serieus sportief maar prima dagelijks mee te rijden. Persoonlijk heb ik meer met de grunt en het geluid in de GT, wat mijn inziens echt perfect bij de auto past.
Dat het een omhooggevallen BMW is vind ik alleen maar super. Running costs zijn echt daardoor echt laag vergeleken met vergelijkbare wagens.
En dan de looks .. sorry hoor .. maar daar kan geen enkele wagen tegenop.
klassiek, ontzettend dik ontwerp met hedendaagse techniek.
Vind er van wat je wilt .. maar ik ben verliefd.
me too, ik ben al zeker vanaf begin 2005 verliefd op Wiesmann GT
vind ze echt zo gaaf, gewoon een auto om als je wil alledag te gebruiken, en overal voor inzetbaar, en je kan er overal mee aankomen, verder als je daar het gas van intrapt krijg je vaak een opgestoken duim inplaats van een opgestoken middelvinger...
Hoop er zeker ooit 1 te bemachtigen, als de prijs 2e hands over een aantal jaren een stuk gaat zakken ben ik er bij 8)
Dus Sander, groot gelijk tis een auto met een zeer hoog I want me such car gehalte en niet om ff te testen, nee om overal mee naar toe te nemen en elke X als je instapt te voelen hoe speciaal het is.