Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 10 sep 2026, 10:04

Linkse logica:)
Die snappen natuurlijk pas sinds kort dat de productie van any EV niet bepaald 'milieu'neutraal is. :lol:

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 10 sep 2026, 15:42

Als je nog steviger bewijs wilt dat de milieu dwazen de domste menselijke ondersoort is…

Niet nodig. Ze doen het werk voor je.
Laatst gewijzigd door MParallel op 10 sep 2026, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.

TLRS

Bericht door TLRS » 10 sep 2026, 16:00

De media levert geen bewijs, de media levert entertainment.

Robin

Bericht door Robin » 10 sep 2026, 16:29

^ Tim Hofman, Sander Schimmelpenninck, Dolf Janssen en Arjen Lubach vs Bassie & Adriaan en Peppi & Kokki: Dan graag die vier laatsten: Is wél eerlijk en authentiek entertainment.....

TLRS

Bericht door TLRS » 10 sep 2026, 16:58

Wat is er oneerlijk aan mensen die proberen problematiek te begrijpen en te bespreken?

Robin

Bericht door Robin » 10 sep 2026, 17:18

Wat is er dan eerlijk aan die vier eerste sujetten dan? In hun ogen zijn ze 'eerlijk', in de mijne zeer zeker niet.
Meningen als feiten presenteren, vooruitzichten /prognoses als feiten presenteren: 'Wetenschappelijk, deskundig en volgens de experts'. En allle DPG geregisseerde ongein media berichten exact 'hetzelfde'.....

Kadett

Bericht door Kadett » 10 sep 2026, 17:58

Was toch ook een filmpje dat een Tesla geblokkeerd werd, geen idee of in NL was door van die XR/ save the world etters met een spandoek "Stop using Oil"

Elise

Bericht door Elise » 10 sep 2026, 18:25

^^
Ik vond die milieu knakker in Duitsland ook niet bijster slim overkomen met het saboteren van het elektriciteitsnetwerk onlangs.

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2026, 20:30

TLRS schreef: 10 sep 2026, 16:58 Wat is er oneerlijk aan mensen die proberen problematiek te begrijpen en te bespreken?
Niks, maar zodra het een verdienmodel is in combinatie met hypocrisie (do as I say, not as I do) én anderen iets verplicht willen opleggen dan ben ik er snel klaar mee. En daar vallen 99% van die klimaatkletsers onder, ze verdienen er allemaal goed geld aan en ze reizen er zelf nog altijd op los.

Elise

Bericht door Elise » 10 sep 2026, 21:35

Tom schreef: 10 sep 2026, 20:30en ze reizen er zelf nog altijd op los.
Gelukkig mogen ze in het rode bastion Amsterdam nog steeds businessclass vliegen :hosanna:

TLRS

Bericht door TLRS » 11 sep 2026, 04:15

Robin schreef: 10 sep 2026, 17:18 Wat is er dan eerlijk aan die vier eerste sujetten dan? In hun ogen zijn ze 'eerlijk', in de mijne zeer zeker niet.
Meningen als feiten presenteren, vooruitzichten /prognoses als feiten presenteren: 'Wetenschappelijk, deskundig en volgens de experts'. En allle DPG geregisseerde ongein media berichten exact 'hetzelfde'.....
Je zal godverdomme ook is geen kritiek hebben :lol: Gun jezelf eens wat hoop man.
Tom schreef: 10 sep 2026, 20:30 Niks, maar zodra het een verdienmodel is in combinatie met hypocrisie (do as I say, not as I do) én anderen iets verplicht willen opleggen dan ben ik er snel klaar mee. En daar vallen 99% van die klimaatkletsers onder, ze verdienen er allemaal goed geld aan en ze reizen er zelf nog altijd op los.
Je ziet wat je wil zien.

En de media weet dat maar al te goed.

Robin

Bericht door Robin » 11 sep 2026, 06:19

^ :-)
Alsof 'wij' (indigenous bewoners van dit gemaakte landje) géén kritiek over ons heen krijgen LOL. Elke dag staat de msm er vol mee, met dat soort schijnhelig (vaak) nep(uit de context/aangedikt/als feiten gepresenteerd) nieuws.

Met mijn Vrijheid van Meningsuiting, die never ever beperkt wordt, door niemand in dit land/omgeving, uit ik mijn mening. En geef ik kritiek inderdaad. Ik jaag niemand de dood in ofzo en ben niemand fysiek tot last. Wil je 't niet lezen, be my guest. Prima.

Nog maar een lekker bakje zwart, blij dat ik dat nog kán zeggen hier.

Tom

Bericht door Tom » 11 sep 2026, 09:19

Het ene moment zie je een tv-programma waarin acht BN-ers en een hele crew naar Sri Lanka worden gevlogen om daar een bloemetje op de foto te zetten voor 'Het perfecte plaatje' (want bloemen/kerkjes/mensen/dieren om op de foto te zetten hebben we in Nederland immers niet). Een week later zie je één van diezelfde BN-er(s) bij zo'n talkshow bevestigend knikken als de ingevlogen klimaat'expert' weer een hoop onheil predikt :mrgreen:

alt

Bericht door alt » 11 sep 2026, 10:16

Nederland, het westen is een NGOcratie.

Robin

Bericht door Robin » 11 sep 2026, 10:52

Jan de Roos, velen zijn geen fan van hem, maar hij zegt het hier wel eventjes:

Elise

Bericht door Elise » 11 sep 2026, 11:03

^^
Jan slaat de spijker op z'n kop!

Knot

Bericht door Knot » 11 sep 2026, 11:30

Triest maar waar…. Eerste kamer moet overhoop en dat is vrij lastig, ook al heeft fvd/ja21/pvv een meerderheid dan nog geen garantie.

TLRS

Bericht door TLRS » 11 sep 2026, 12:05

Robin schreef: 11 sep 2026, 06:19 ^ :-)
Alsof 'wij' (indigenous bewoners van dit gemaakte landje) géén kritiek over ons heen krijgen LOL. Elke dag staat de msm er vol mee, met dat soort schijnhelig (vaak) nep(uit de context/aangedikt/als feiten gepresenteerd) nieuws.

Met mijn Vrijheid van Meningsuiting, die never ever beperkt wordt, door niemand in dit land/omgeving, uit ik mijn mening. En geef ik kritiek inderdaad. Ik jaag niemand de dood in ofzo en ben niemand fysiek tot last. Wil je 't niet lezen, be my guest. Prima.

Nog maar een lekker bakje zwart, blij dat ik dat nog kán zeggen hier.
Het komt een beetje over alsof je kritiek hebt omdat de media dat normaliseert. Meedoet met de hype. En het okay vind omdat er niemand door dood gaat.
Tom schreef: 11 sep 2026, 09:19 Het ene moment zie je een tv-programma waarin acht BN-ers en een hele crew naar Sri Lanka worden gevlogen om daar een bloemetje op de foto te zetten voor 'Het perfecte plaatje' (want bloemen/kerkjes/mensen/dieren om op de foto te zetten hebben we in Nederland immers niet). Een week later zie je één van diezelfde BN-er(s) bij zo'n talkshow bevestigend knikken als de ingevlogen klimaat'expert' weer een hoop onheil predikt :mrgreen:
Dat perfecte plaatje hebben we in NL ook ja. Maar met reizen naar het buitenland valt meer geld te verdienen dus dat komt op de tv. Promotie tussen de reclame in. Zo komt er van alles in de media waar je geen kont aan hebt.. de vraag is waarom je er dan naar kijkt. Waarom kijk je niet naar wat je wel wil zien..

Robin

Bericht door Robin » 11 sep 2026, 12:15

@TLRS, dat zal wel, ik vind 't prima wat jij ervan vindt (of iemand anders), no worries.:)

Ik probeer de laatste tijd zo min mogelijk in deze maatschappelijk/politieke draadjes te posten, maar dat lukte me even niet: Ik erger me dezer weken mateloos aan het 'verdwijnen' van ON en de manier waarop dat vieze vuile spelletje wordt/werd gespeeld. Dan nog de overwinning van AfD die door velen en de msm als ondemocratisch wordt gezien en dan hier nog het stukje 'zand in de raderen', daarbij even discussie over zogenaamde beperking van Vrijheid van Meningsuiting....tja.....

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 11 sep 2026, 13:16

Tja je verwacht het niet Robin, kennelijk beginnen er wat "stromingen" in Nederland en ook de EU te zweten. Want er dreigt wat te gaan verschuiven......... naarmate de signalen steeds meer de kant van een verschuiving opgaan worden de maatregelen om die verschuiving in te dammen steeds extremer. Op een door belastinggeld betaalde NPO bepleit iemand gewoon maar om de democratie af te schaffen, wordt bedankt voor de inbreng en zijn tafelgenoten knikken hard ja bij zijn inbreng. De Tros zal ook wel uit het publieke bestel gegooid worden..... dan ..... toch.... O wacht......... en of je dan gewoon niet meer wilt kijken, want het aantonen en benoemen van maximale hypocriete belangenverstrengeling is niet "gewenst". Sterker nog het is jou schuld, jij kijkt naar een door jou zelf betaald programma op een publieke omroep, dat doe je toch zelf.

Gr Ron

Robin

Bericht door Robin » 11 sep 2026, 13:30

^
Gelukkig houdt AI klaplopertje Rob Jetlag houdt zich al weken en weken(wijselijk?) stil....

Tom

Bericht door Tom » 11 sep 2026, 13:56

RS-Ron schreef: 11 sep 2026, 13:16
Op een door belastinggeld betaalde NPO bepleit iemand gewoon maar om de democratie af te schaffen, wordt bedankt voor de inbreng en zijn tafelgenoten knikken hard ja bij zijn inbreng.
Bizar inderdaad. Kennelijk leven dat soort denkbeelden bij meer mensen.

jos_br

Bericht door jos_br » 11 sep 2026, 20:31

Robin schreef: 11 sep 2026, 12:15 @TLRS, dat zal wel, ik vind 't prima wat jij ervan vindt (of iemand anders), no worries.:)

Ik probeer de laatste tijd zo min mogelijk in deze maatschappelijk/politieke draadjes te posten, maar dat lukte me even niet: Ik erger me dezer weken mateloos aan het 'verdwijnen' van ON en de manier waarop dat vieze vuile spelletje wordt/werd gespeeld. Dan nog de overwinning van AfD die door velen en de msm als ondemocratisch wordt gezien en dan hier nog het stukje 'zand in de raderen', daarbij even discussie over zogenaamde beperking van Vrijheid van Meningsuiting....tja.....
Dit kan wél, want Joop.nl.......
Lidewij de Vos Vara Joop.jpeg
Lidewij de Vos Vara Joop.jpeg (237.82 KiB) 132 keer bekeken
Jos.

jos_br

Bericht door jos_br » 11 sep 2026, 20:33

RS-Ron schreef: 11 sep 2026, 13:16 Tja je verwacht het niet Robin, kennelijk beginnen er wat "stromingen" in Nederland en ook de EU te zweten. Want er dreigt wat te gaan verschuiven......... naarmate de signalen steeds meer de kant van een verschuiving opgaan worden de maatregelen om die verschuiving in te dammen steeds extremer. Op een door belastinggeld betaalde NPO bepleit iemand gewoon maar om de democratie af te schaffen, wordt bedankt voor de inbreng en zijn tafelgenoten knikken hard ja bij zijn inbreng. De Tros zal ook wel uit het publieke bestel gegooid worden..... dan ..... toch.... O wacht......... en of je dan gewoon niet meer wilt kijken, want het aantonen en benoemen van maximale hypocriete belangenverstrengeling is niet "gewenst". Sterker nog het is jou schuld, jij kijkt naar een door jou zelf betaald programma op een publieke omroep, dat doe je toch zelf.

Gr Ron
Deze hr Bosma weet het wel te brengen, zou nu i.m.o. beter bij FvD passen,

Jos.

Knot

Bericht door Knot » 11 sep 2026, 23:36

https://www.nu.nl/binnenland/6409479/ar ... html#nujij

Ook nog gratis zwartrijden..... top zo'n links kabinet!

Plaats reactie