Die snappen natuurlijk pas sinds kort dat de productie van any EV niet bepaald 'milieu'neutraal is.
Nederland gaat naar de haaien
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Linkse logica:)
Die snappen natuurlijk pas sinds kort dat de productie van any EV niet bepaald 'milieu'neutraal is.
- MParallel
- Auto: BMW
Als je nog steviger bewijs wilt dat de milieu dwazen de domste menselijke ondersoort is…
Niet nodig. Ze doen het werk voor je.
Niet nodig. Ze doen het werk voor je.
Laatst gewijzigd door MParallel op 10 sep 2026, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
TLRS
De media levert geen bewijs, de media levert entertainment.
-
Robin
^ Tim Hofman, Sander Schimmelpenninck, Dolf Janssen en Arjen Lubach vs Bassie & Adriaan en Peppi & Kokki: Dan graag die vier laatsten: Is wél eerlijk en authentiek entertainment.....
-
TLRS
Wat is er oneerlijk aan mensen die proberen problematiek te begrijpen en te bespreken?
-
Robin
Wat is er dan eerlijk aan die vier eerste sujetten dan? In hun ogen zijn ze 'eerlijk', in de mijne zeer zeker niet.
Meningen als feiten presenteren, vooruitzichten /prognoses als feiten presenteren: 'Wetenschappelijk, deskundig en volgens de experts'. En allle DPG geregisseerde ongein media berichten exact 'hetzelfde'.....
Meningen als feiten presenteren, vooruitzichten /prognoses als feiten presenteren: 'Wetenschappelijk, deskundig en volgens de experts'. En allle DPG geregisseerde ongein media berichten exact 'hetzelfde'.....
-
Kadett
Was toch ook een filmpje dat een Tesla geblokkeerd werd, geen idee of in NL was door van die XR/ save the world etters met een spandoek "Stop using Oil"
- Elise
^^
Ik vond die milieu knakker in Duitsland ook niet bijster slim overkomen met het saboteren van het elektriciteitsnetwerk onlangs.
Ik vond die milieu knakker in Duitsland ook niet bijster slim overkomen met het saboteren van het elektriciteitsnetwerk onlangs.
-
Tom
Niks, maar zodra het een verdienmodel is in combinatie met hypocrisie (do as I say, not as I do) én anderen iets verplicht willen opleggen dan ben ik er snel klaar mee. En daar vallen 99% van die klimaatkletsers onder, ze verdienen er allemaal goed geld aan en ze reizen er zelf nog altijd op los.TLRS schreef: 10 sep 2026, 16:58 Wat is er oneerlijk aan mensen die proberen problematiek te begrijpen en te bespreken?
- Elise
Gelukkig mogen ze in het rode bastion Amsterdam nog steeds businessclass vliegen
-
TLRS
Je zal godverdomme ook is geen kritiek hebbenRobin schreef: 10 sep 2026, 17:18 Wat is er dan eerlijk aan die vier eerste sujetten dan? In hun ogen zijn ze 'eerlijk', in de mijne zeer zeker niet.
Je ziet wat je wil zien.Tom schreef: 10 sep 2026, 20:30 Niks, maar zodra het een verdienmodel is in combinatie met hypocrisie (do as I say, not as I do) én anderen iets verplicht willen opleggen dan ben ik er snel klaar mee. En daar vallen 99% van die klimaatkletsers onder, ze verdienen er allemaal goed geld aan en ze reizen er zelf nog altijd op los.
En de media weet dat maar al te goed.
-
Robin
^ 
Alsof 'wij' (indigenous bewoners van dit gemaakte landje) géén kritiek over ons heen krijgen LOL. Elke dag staat de msm er vol mee, met dat soort schijnhelig (vaak) nep(uit de context/aangedikt/als feiten gepresenteerd) nieuws.
Met mijn Vrijheid van Meningsuiting, die never ever beperkt wordt, door niemand in dit land/omgeving, uit ik mijn mening. En geef ik kritiek inderdaad. Ik jaag niemand de dood in ofzo en ben niemand fysiek tot last. Wil je 't niet lezen, be my guest. Prima.
Nog maar een lekker bakje zwart, blij dat ik dat nog kán zeggen hier.
Alsof 'wij' (indigenous bewoners van dit gemaakte landje) géén kritiek over ons heen krijgen LOL. Elke dag staat de msm er vol mee, met dat soort schijnhelig (vaak) nep(uit de context/aangedikt/als feiten gepresenteerd) nieuws.
Met mijn Vrijheid van Meningsuiting, die never ever beperkt wordt, door niemand in dit land/omgeving, uit ik mijn mening. En geef ik kritiek inderdaad. Ik jaag niemand de dood in ofzo en ben niemand fysiek tot last. Wil je 't niet lezen, be my guest. Prima.
Nog maar een lekker bakje zwart, blij dat ik dat nog kán zeggen hier.