Hmm, zie dat ik geen update meer had gegeven..
Anyhow, de bus octaanbooster leek iets te helpen maar na het vervangen van de bougies lijkt het een stuk beter te zijn. Ik heb wel nog steeds het idee dat sinds de koprevisie/aampassing er onderin echt minder vermogen/koppel is. Dat is iets dat ik potentieel op had willen lossen met het verstelbare nokkenaswiel maar met alle tegenslagen was dat er niet meer van gekomen. Op zich loopt de auto nu wel aardig zodra hij warm is, bovenin doet ie aardig z'n best met een bevredigende *knal* als je bij hoge toeren snel opschakelt
Alleen heeft de volgende lekkage zich alweer gemeldt, dit keer (voor zover ik gezien heb) aan de zijkant van de kop. Voor korte ritjes nog niet zo'n issue (het spuit er niet uit maar druppelt wel redelijk) maar zo ga ik er niet meer naar m'n werk. Op zich lijkt het geen lastige klus te zijn (even opgezocht, scheelt al een hoop dat het op een bereikbare plek zit) en het onderdeel kost een hele 4 euro (wat uiteindelijk op 40 euro uit komt incl koelvloeistof, tooltje, etc) dus dat zijn ook de kosten niet. O ja, en zal het zelf wel doen binnenkort want ik denk zomaar dat ik het in minder tijd gemaakt kan hebben dan de tijd die het me kost om de auto weg te brengen met het gezeik eromheen.