Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
350 Z

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 11 jul 2026, 13:18

Overlastgevers het vliegtuig in met dwang en boven de Noord-Zee klep ...., klein duwtje, probleem met dat tuig meteen opgelost, hoe moeilijk kan het zijn :coffee:

Elise

Bericht door Elise » 11 jul 2026, 14:59

smiley schreef: 11 jul 2026, 11:03
Elise schreef: 11 jul 2026, 10:03 Werkt alleen maar averechts naar mijn mening, nog meer protesten vanuit de gemeenten....
In het artikel wordt beschreven hoe de problemen ontstaan, doordat het voorterrein van Ter Apel nu gebruikt wordt.
Het resultaat is nu dat het Rode kruis weg gaat omdat de druk te hoog wordt. Dat speelt in op het "ach wat erg" sentiment van de bevolking, waardoor je iets makkelijker kunt pushen naar die nare gemeenten die tegenwerken.
Geen woord over overlastgevers isoleren in speciale opvanglokaties, of uberhaubt de invoer wat te beperken trouwens. Al jaren niet.
Denk je echt dat die gedachte bij iemand opkomt bij het lezen van dat artikel? Ik geloof daar helemaal niets van.
Ik denk eerder dat de gedachte is, "nou, die mensen&problemen moeten wij hier niet hebben, dus in onze gemeente geen AZC".
Als ik afga op wat ik om mij heen hoor, dan worden de anti asielzoeker geluiden steeds sterker en rechtser.

Knot

Bericht door Knot » 11 jul 2026, 15:09

Verhaal van de supermarkt wordt leeggejat dus we moeten beter aanvullen 😳🫣

JP

Bericht door JP » 11 jul 2026, 15:25

Met 5 min douche je makkelijk 3 dagen….. :coffee:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 11 jul 2026, 15:42

Elise schreef: 11 jul 2026, 14:59
smiley schreef: 11 jul 2026, 11:03
Elise schreef: 11 jul 2026, 10:03 Werkt alleen maar averechts naar mijn mening, nog meer protesten vanuit de gemeenten....
In het artikel wordt beschreven hoe de problemen ontstaan, doordat het voorterrein van Ter Apel nu gebruikt wordt.
Het resultaat is nu dat het Rode kruis weg gaat omdat de druk te hoog wordt. Dat speelt in op het "ach wat erg" sentiment van de bevolking, waardoor je iets makkelijker kunt pushen naar die nare gemeenten die tegenwerken.
Geen woord over overlastgevers isoleren in speciale opvanglokaties, of uberhaubt de invoer wat te beperken trouwens. Al jaren niet.
Denk je echt dat die gedachte bij iemand opkomt bij het lezen van dat artikel? Ik geloof daar helemaal niets van.
Ik denk eerder dat de gedachte is, "nou, die mensen&problemen moeten wij hier niet hebben, dus in onze gemeente geen AZC".
Als ik afga op wat ik om mij heen hoor, dan worden de anti asielzoeker geluiden steeds sterker en rechtser.
Ik denk vooral, hoe is het toch mogelijk dat wij niets (kunnen) doen aan al die veilige-landers aanvragen, die bij voorbaat al kansloos worden geacht. Dat schijnen de echte irritante figuren te zijn.

Pleur die de grens over alsjeblieft.

Knot

Bericht door Knot » 11 jul 2026, 20:40

Tsja, te weinig hebben pvv, fvd of ja21 gestemd….

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 11 jul 2026, 21:00

Voor zover ik weet vind geen enkele politieke partij die categorie welkom hier. Om maar als voorbeeld te geven, een partij als D66 vindt dat veilige-landers en economische vluchtelingen geen aanspraak kunnen maken op asiel. Daarnaast moeten die zoveel mogelijk aan de grenzen van Europa worden tegengehouden.

Blijkbaar is de uitvoering van dit soort plannen lastig te realiseren, anders was dit al beleid geweest lijkt me?

Knot

Bericht door Knot » 11 jul 2026, 23:12

Ik hoor het Rob nog zeggen in het debat vorige keer “Iedereen is welkom” 🫣😳

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 12 jul 2026, 01:31

Tsja Bram, als je die lui hier niet wilt hebben dan moet je zeker geen D66 stemmen. :? :lol:

Plaats reactie