Ik lees net:
Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt
Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte...
Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes
Eric Z schreef: 26 jun 2026, 19:14
Ik heb wel het idee dat de hele (semi) overheid hard roept dat het niet te doen is, die zullen voor het eerst zweten op het werk.
En wie denk je wie dat moet gaan betalen?328Ti schreef: 26 jun 2026, 20:22 De temperaturen worden steevast hoger. En ipv nieuwe gebouwen te plaatsen (uitzonderingen daargelaten) kan je ook veel met PV en wellicht met batterijen wat doen.
Nog niet te noemen wat het met de leerprestaties doet.
Nounou het valt allemaal wel mee hoor, het is een keer drie dagen warm en heel het land is in paniek, code rood, niet de weg op als het niet hoeft, blablablablaJP schreef: 26 jun 2026, 21:15 Eens met dat watjes-gedrag, maar soms moet je ook beetje gezond nadenken, zeker met deze temperaturen, want als het fout gaat en ze na inspanning een lichaamstemp hebben van boven de 41graden, dan verwachten ze allemaal dat je zsm hulp krijgt. Dat wordt wel geprobeerd maar ook die lopen op hun tenen en hun materiaal begeeft het nu ook sneller dan normaal. Het zijn niet alleen de oudjes die eigenwijs zijn deze dagen.
Die hebben meer ervaring slash automatisme lijkt me. En een hoop rijden een bekende route. En hebben geen examinator in de auto.Eric Z schreef: 27 jun 2026, 01:50 Ja, net als de rest die het papiertje al wel heeft. Of denk je dat die ook thuisblijven omdat ze een keer slecht slapen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten