Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 57875
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Robin » 26 apr 2026, 08:50

Ik weet echt wel dat dit super frustrerend is, maar ik kan m’n grinniken niet inhouden
Ook comments eronder als: sounds like he is invading Poland 😂😂😂
https://youtube.com/shorts/NZJk6EuFjMU? ... HJkGdi3V-F

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36181
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door JP » 28 apr 2026, 21:38


Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 2257
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door veejay » 28 apr 2026, 21:56

Oei oei niet weer bij Steilstrecke...

maar goed, Audisteer (overstuur)

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 10110
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Brabant

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door smiley » 28 apr 2026, 22:08

Kunnen we al gokken op het gewicht.
Net als de M5 een kilo of 2600?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36181
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door JP » 28 apr 2026, 22:11

Die staat gewoon al online in de configurator.
Scherm­afbeelding 2026-04-28 om 22.09.35.png
Scherm­afbeelding 2026-04-28 om 22.09.35.png (59.66 KiB) 5215 keer bekeken
Scherm­afbeelding 2026-04-28 om 22.10.43.png
Scherm­afbeelding 2026-04-28 om 22.10.43.png (24.88 KiB) 5215 keer bekeken

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7429
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Fabian » 29 apr 2026, 08:32

is er morgen nog iemand op de trackday?

Online
Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2995
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Mark 320iS » 29 apr 2026, 10:11

Nee, ik heb alleen die begin juli geboekt dit jaar. Deze kwam qua agenda niet goed uit helaas.

Veel plezier morgen in elk geval!

Robin
Berichten: 57875
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Robin » 29 apr 2026, 12:44

veejay schreef: 28 apr 2026, 21:56 Oei oei niet weer bij Steilstrecke...

maar goed, Audisteer (ONDERstuur)
Even verbeterd...

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 2257
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door veejay » 29 apr 2026, 14:11

Oeps ja dat bedoel ik tnx.

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 951
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Peter-Paul » 25 mei 2026, 22:48

Gaat toch wel erg lekker zo'n Clio III met een Sadev bak


Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3842
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Martijn M » 26 mei 2026, 13:56

Prachtig. Die gast kan ook echt een potje sturen! Gaat echt heel rap voor een auto met 'maar' 200pk.

HSR
Berichten: 5651
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door HSR » 26 mei 2026, 14:44

Mooi om te zien dat ie voor enkele hele snelle bochten niet remt maar slechts heel even lift. Volgens mij is dit ook een clio X85 Cup Racer op kenteken? Dus met de speciale EE-brackets roll center correctie en andere trickery.

Gebruikersavatar
EmielS60
Berichten: 1518
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
Locatie: Deventer

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door EmielS60 » 26 mei 2026, 16:00

Afgelopen weekend heeft Rennsport Performance de eerste rondjes gereden met hun straatlegale Z3 GT3.


Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 17433
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Bram » 26 mei 2026, 16:06

Ik meen dat ik die ook gezien heb...

Online
Eric Z
Berichten: 4341
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Eric Z » 26 mei 2026, 16:20

Stond op het ferienpark, we hebben er even mee staan praten toen we een rondje over het park liepen.

Online
Eric Z
Berichten: 4341
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Eric Z » 26 mei 2026, 19:58

Er zit een klein Nederlands tintje aan de auto, z’n oorsprong want de basis was in NL aangeschaft.

Bodykit is in z’n geheel BMW Motorsport. Hij wees ons vanaf z’n balkon er op dat we maar even door het gaas van de achterbumper moesten loeren zodat we konden zien dat dit het geval is.
Carbonnen dak is hierop een uitzondering, dat is niet van BMW Motorsport.

De achterspoiler kom je niet mee door de keuring voor de openbare weg. Niet heel verrassend natuurlijk.

Diameter van de velgen is afwijkend ten opzichte van de echte GT3 versie.

Cameratje naast de buitenspiegel is voor data analyse in geval van geen GPS ontvangst door tunneltjes bijvoorbeeld.

Dat is even wat zo snel bij gebleven is, fantastisch mooi dat je dit daar allemaal tegen komt!

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4342
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Enrico » 27 mei 2026, 07:17

Z4GT3

Wat een monster!!

Gebruikersavatar
maurizio
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 jul 2015, 07:53
Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Locatie: Z-limburg (161 km tot Ex-muhle)

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door maurizio » 20 jun 2026, 09:07

Absoluut geen fan vd beste man.

Maar als alfa nut (eigenlijk afgehaakt bij de komst vd 164 / FWD's )... maar toch :D
Deze video roept een nostalgisch gevoel op: supergave N'ring rondjes .... oprijdend bumper aan bumper met in den beginne volstrekt vreemden van alle nationaliteiten die je al rijdend op de baan treft, aftast en later zelfs mee afspreekt en opzoekt.



We hebben het over de thouri's van 2003 - 2011 waar ik om het jaar met jaark onderweg was met Alfa 75 (<140 pk, alle onnodig gewicht eruit, semi's en een goed onderstel / setup).
Baankennis opbouwen, uitbuiten en vooral zorgen dat je momentum houdt tussen de rest vh pk geweld en de veel betere rijders.
Shit.. nu klink ik echt als een ouwe zak :D


Wordt tijd voor seat-time en dat mijn huidige 75 af komt :df:
Laatst gewijzigd door maurizio op 20 jun 2026, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
EmielS60
Berichten: 1518
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
Locatie: Deventer

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door EmielS60 » 20 jun 2026, 09:25

maurizio schreef: 20 jun 2026, 09:07 Shit.. nu klink ik echt als een ouwe zak :D
Kon niet zo goed lezen, sorry.😘

Waren mooie jaren toen ik begon met rondjes rijden stikte het van de 75’s, haaks de bocht om, rookwolk uit de uitlaat bij gas liften.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4342
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Enrico » 24 jun 2026, 12:31

C504B8AC-9D5F-4106-8008-AF3886BD8BBD.jpeg
C504B8AC-9D5F-4106-8008-AF3886BD8BBD.jpeg (22.3 KiB) 270 keer bekeken
2FAA68CD-EE8D-4455-A0FC-2424CCBFFB38.jpeg
2FAA68CD-EE8D-4455-A0FC-2424CCBFFB38.jpeg (31.71 KiB) 270 keer bekeken
Na bijna 3 jaar, toch nog de eerste ronde gereden met een 911. Eigenlijk zonde om zo snel 35 euro op te maken 🤭 maar was een leuk nostalgisch moment!
Laatst gewijzigd door Enrico op 24 jun 2026, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2454
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door frankie » 24 jun 2026, 12:35

Niet druk zo te zien.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9260
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door MParallel » 24 jun 2026, 12:46

Een ronde is €38?

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9129
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Joop » 24 jun 2026, 14:22

Volgens de site van de Ring zelf €30,- door de weeks en €35,- in het weekend.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4342
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Enrico » 24 jun 2026, 14:42

MParallel schreef: 24 jun 2026, 12:46 Een ronde is €38?
Nope, 35… ik onthou weinig meer, ben boven de 50 🤔

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9260
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door MParallel » 24 jun 2026, 17:23

Nou ja 38/35 is om het even. Ik kom er elk jaar sinds 2008, toen was het €17 ofzo?

Maar geen idee meer wat ik vorig jaar betaalde.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten