Ook comments eronder als: sounds like he is invading Poland
https://youtube.com/shorts/NZJk6EuFjMU? ... HJkGdi3V-F
Even verbeterd...veejay schreef: 28 apr 2026, 21:56 Oei oei niet weer bij Steilstrecke...
maar goed, Audisteer (ONDERstuur)
Kon niet zo goed lezen, sorry.
Nope, 35… ik onthou weinig meer, ben boven de 50
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten