De meeste met een 130i zitten er ook met pak in, trainingspak
Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
- Knot
- Berichten: 41801
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Als je toch al in een net pak naar de klant gaat, kun je ook wel met de DBS voor komen rijden.
De meeste met een 130i zitten er ook met pak in, trainingspak
De meeste met een 130i zitten er ook met pak in, trainingspak
- WJ
- Berichten: 12210
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Geweldig! Een van de mooiste auto's ooit
- Martijn M
- Berichten: 3842
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Prachtig Mark! Echt een van de mooiste en begeerlijkste Astons als je het mij vraagt.
- Joop
- Berichten: 9129
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Wel heel wat anders dan de twee auto’s die er voor weggegaan zijn, maar wel erg gaaf en ‘sophisticated’. The is name is Bond… Mark Bond.

- markk
- Berichten: 3918
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Heel anders dan EVO ja zekerJoop schreef: 17 jun 2026, 11:32 Wel heel wat anders dan de twee auto’s die er voor weggegaan zijn, maar wel erg gaaf en ‘sophisticated’. The is name is Bond… Mark Bond.![]()
![]()
Heel anders dan een e46 m3, nee.
Ik beschouw een DBS als een m3 in het kwadraat.
Coupe, atmo, luxe GT, sportief, super feel good factor qua beleving van alles (interieur, exterieur, aandrijflijn/geluid), absoluut geen sportauto.
Mark.
- Estoque
- Berichten: 1143
- Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
- Locatie: Knäckebröd aan het eten
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Hoe bevalt de automaat als je de auto aan de tand voelt?
Of nodigt zo'n DBS totaal niet uit tot stukkie binnendoor scheuren?
Vind het een waanzinnig mooi ontwerp.
V8 Vantage, DB9, DBS, Vanquish.
Allemaal echt mooi.
Of nodigt zo'n DBS totaal niet uit tot stukkie binnendoor scheuren?
Vind het een waanzinnig mooi ontwerp.
V8 Vantage, DB9, DBS, Vanquish.
Allemaal echt mooi.
-
OnlineMParallel
- Berichten: 9260
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Dit lijkt me een ZF 6HP, dus je kan er altijd een xHP tune op zetten.
- markk
- Berichten: 3918
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Weinig automaat ervaring anders dan op een motorfiets (Honda dct). 15 min. met de auto gereden. Maar voelt goed, in balans en bij de auto passend. In automaat mode gewoon zachtjes en snel opschakelend. In manual mode met flippers goed reagerend, niet vervelend traag maar ook nou niet dat ie hoog in toeren met klappen schakelt.Estoque schreef: 17 jun 2026, 16:52 Hoe bevalt de automaat als je de auto aan de tand voelt?
Of nodigt zo'n DBS totaal niet uit tot stukkie binnendoor scheuren?
Vind het een waanzinnig mooi ontwerp.
V8 Vantage, DB9, DBS, Vanquish.
Allemaal echt mooi.
Doe binnenkort graag meer ervaring op wanneer de auto is geleverd op en zal daar natuurlijk over vertellen. Zal m'n best doen dan zo subjectief mogelijk te zijn, maar weet ook dat dat niet gaat lukken. Ik heb gewoon pijn in m'n buik van verliefdheid en begeerte op dit moment en moet verdomme nog een maand wachten tot aflevering. Aan de andere kant ook rationeel zoals ik eerder schreef, stel er komt nog iets tussen dan 'moet' ik de m3 en evo houden. Nou ook best goed mee leven. Erg gemixed op dit moment en misschien ook wel raar.
Mark.
- De fiscalist
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 25 okt 2018, 21:00
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
- Locatie: Den Haag
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Klinkt ook als comfortabel op een bepaalde manier, misschien voel je het niet, maar er is voor jou geen foute uitkomst lees ik.
Het zijn allemaal geweldige auto’s. Ik snap goed dat je verlangt naar de AM, is toch een klasse apart!
Het zijn allemaal geweldige auto’s. Ik snap goed dat je verlangt naar de AM, is toch een klasse apart!
- Eeuwe
- Berichten: 5064
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Gefeliciteerd! Prachtige wagen zeg.
- sitechris
- Berichten: 5262
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Prachtige wheels. Geen straf lijkt me om op deze manier te consuminderen.
- ivo-b
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Geweldige keuze. Echt een toekomstige klassieker zo'n DBS. En veel stijlvoller wordt het niet. Denk dat de prijzen niet meer verder zakken dan dit. Hoor best wel wat mensen die al een tijdje rondkijken voor een DBS. Heb deze ook gezien bij Kroymans, mooie, frisse auto! De handbak is misschien beter qua investeringspotentieel. de automaat past er beter bij vind ik. Het schreeuwt natuurlijk wel om een decadent rondje Alpen/Zwitserland/Noord Italië deze zomer.
- Tristan
- Berichten: 13475
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Gefeliciteerd, Mark! Prachtige auto en heerlijke GT. Heb net 2500 km gereden met de DBS Volante en ondanks de vele km's stapte ik nog fris uit. Geluid is onovertroffen, heerlijke ongefilterde hydraulische stuurkolom en had ik het al over het geluid? 
-
OnlineMParallel
- Berichten: 9260
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Rust, ontspullen, M3 weg, EVO weg
Uit het oog, uit het hart. En met zo’n opvolger nog sneller vergeten.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten
