Veel getwijfeld wat te doen, dingen zijn serieus geld waard geworden, ik ben alleen maar ouder geworden en de balans tussen onderhoud, zorgen en driving-fun beweegt alleen maar de verkeerde kant op. Licht natuurlijk niet aan de M3 noch de EVO maar de totaliteit van ons auto en motor bezit. Met z'n 2-en 5 auto's en 3 motoren bezitten is niet meer van deze tijd en met een modern woord niet meer "sustainable".
Dus in het kader van innerlijke rust, ontspullen, zorg voor de natuur, en de steeds duurder wordende benzine: met pijn in het hart besloten afscheid te nemen van deze twee DF fosielen.
E.e.a. ingeruild op een auto die m.i. past bij mijn onlangs vergaarde status als Opa van de allermooiste kleindochter van deze wereld.
Dus oud (2012)
Niks geen turbo's, gewoon atmospherisch blokje, zoals vroeger
Gewoon coupe, niks geen moderne SUV of crossover
Een traditionele (ZF) automaat
Traditioneel (ouderwets) stijlvol uitgevoerd in zwart exterieur en zwart interieur
Aan de andere kant wel relatief weinig kilometers (rond de 35000) voor z'n leeftijd en de zekerheid van dealer garantie.
Zojuist definitieve koopcontract ondertekend en geretourneerd.
Levering moet nog plaatsvinden. Ultimo in juli op m'n 57-ste verjaardag. Daarna direct tripje ermee, als ie het uithoudt, naar de Harz.
Alhoewel de motoren, BoxsterS en 130i blijven, en ook m'n vrouw blijft rondrijden in haar Abarth 500, draag ik bij deze officieel het DF membership voor de toekomst over aan de jeugd
Mark (YOLO)