F1 Seizoen 2026

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 13 jun 2026, 13:06

Bottas, pannukakku !

Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 13 jun 2026, 15:47

Hij had geen rem pedaal meer, dus weinig pancake aan.

Hij had nog geluk met z’n overstuur moment, anders was die volgas die bocht in gegaan zonder remmen.

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 13 jun 2026, 16:32

Wie o wie zit straks op pole?

Ferrari of Mercedes? Of zijn ze bij McLaren aan het zandbaggen

Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 13 jun 2026, 16:46

Ze zandbaggen nog in de race.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 13 jun 2026, 16:52

Leclerc crepe !!

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 13 jun 2026, 16:52

Le Pannekoek exit

Too much electro power 😂

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 13 jun 2026, 17:08

Georgie boy op provisional pole!

En nu? WHO o who will rise up

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 13 jun 2026, 17:13

Machtig van Lewis! P2
Laatst gewijzigd door Enrico op 13 jun 2026, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 13 jun 2026, 17:14

Russell. Jammer.

Max was goed op weg maar blijkbaar iets in S3 niet goed gegaan. Was niet in beeld.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 13 jun 2026, 17:47

Max was ook aan het zandzakken ?

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 13 jun 2026, 18:33

JP schreef: 13 jun 2026, 17:47 Max was ook aan het zandzakken ?
Hij snapt dat je beter met een tow richting bocht 1 de leiding kan nemen dan vanaf pole 😂

Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 13 jun 2026, 23:06

Max doet toch alleen aan teabagging?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 14 jun 2026, 12:39

Sommige doen juist aan airbaggen :coffee:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 14 jun 2026, 12:40

Is Leclerc eraf gegaan?

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 12207
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door WJ » 14 jun 2026, 15:11

Dit gaat een hele saaie race worden denk ik

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7029
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door EvdP » 14 jun 2026, 15:23

Het is nog niet heel spannend...

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 15:26

Ik mis de electro yoyo. Zo jammer.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 14 jun 2026, 15:35

Oh, zitten we al in ronde 23 :slapen:

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 15:44

Tja men wilde echt racen zien…..

Gelukkig is Kimi on fire
Laatst gewijzigd door Enrico op 14 jun 2026, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 14 jun 2026, 15:45

Dejavu......10 jaar terug hebben we al eens 2 Uber's zien racen voor de winst :coffee:

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 15:48

Hamilton ook on fire

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11752
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Hielke » 14 jun 2026, 15:48

Go Lewis!!

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 15:51

Hielke schreef: 14 jun 2026, 15:48Go Lewis!!
8.8 sec achter de MB’s 💪🏽

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 14 jun 2026, 15:53

Best cars ever!

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 15:59

Gemiste kans van Charles om Russel te vertragen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten