F1 Seizoen 2026
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Bottas, pannukakku !
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Hij had geen rem pedaal meer, dus weinig pancake aan.
Hij had nog geluk met z’n overstuur moment, anders was die volgas die bocht in gegaan zonder remmen.
Hij had nog geluk met z’n overstuur moment, anders was die volgas die bocht in gegaan zonder remmen.
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Wie o wie zit straks op pole?
Ferrari of Mercedes? Of zijn ze bij McLaren aan het zandbaggen
Ferrari of Mercedes? Of zijn ze bij McLaren aan het zandbaggen
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Ze zandbaggen nog in de race.
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Leclerc crepe !!
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Le Pannekoek exit
Too much electro power
Too much electro power
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Georgie boy op provisional pole!
En nu? WHO o who will rise up
En nu? WHO o who will rise up
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Machtig van Lewis! P2
Laatst gewijzigd door Enrico op 13 jun 2026, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Russell. Jammer.
Max was goed op weg maar blijkbaar iets in S3 niet goed gegaan. Was niet in beeld.
Max was goed op weg maar blijkbaar iets in S3 niet goed gegaan. Was niet in beeld.
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Max was ook aan het zandzakken ?
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Hij snapt dat je beter met een tow richting bocht 1 de leiding kan nemen dan vanaf pole
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Max doet toch alleen aan teabagging?
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Sommige doen juist aan airbaggen 

- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Is Leclerc eraf gegaan?
- WJ
- Berichten: 12207
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: F1 Seizoen 2026
Dit gaat een hele saaie race worden denk ik
- EvdP
- Berichten: 7027
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: F1 Seizoen 2026
Het is nog niet heel spannend...
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Ik mis de electro yoyo. Zo jammer.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Oh, zitten we al in ronde 23 
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Tja men wilde echt racen zien…..
Gelukkig is Kimi on fire
Gelukkig is Kimi on fire
Laatst gewijzigd door Enrico op 14 jun 2026, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Dejavu......10 jaar terug hebben we al eens 2 Uber's zien racen voor de winst 
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Hamilton ook on fire
- Hielke
- Berichten: 11752
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: F1 Seizoen 2026
Go Lewis!!
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
8.8 sec achter de MB’s
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Best cars ever!
- Enrico
- Berichten: 4333
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Gemiste kans van Charles om Russel te vertragen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
