- Celica.jpg (139.18 KiB) 946 keer bekeken
Nieuwe Celica
-
Kadett
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: Nieuwe Celica
Fuck die is vet. Fwd of rwd?
-
OnlineEvdP
- Berichten: 7027
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: Nieuwe Celica
Waarschijnlijk 4wd en mid engine.
( "more likely" aldus de Toyota engineers volgens het CarWow filmpje)
( "more likely" aldus de Toyota engineers volgens het CarWow filmpje)
- Martijn_bmw
- Berichten: 29902
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Nieuwe Celica
+1 Echt heel dik!
-
TLRS
- Berichten: 3175
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49
Re: Nieuwe Celica
Geen idee verder. Hopelijk komt er snel een goed youtube kanaal met info.
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Nieuwe Celica
Render van Carwow ?
- Joy
- Berichten: 10994
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Nieuwe Celica
Ja ik dacht ook dat het AI was.
-
TLRS
- Berichten: 3175
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49
Re: Nieuwe Celica
Ok dan ga ik even zitten schamen in een hoekje. Kudt ai 
-
Kadett
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: Nieuwe Celica
Mid engine zou dus eerder MR2 dan Celica zijn. Liever dan een Celica op basis van een GR86 met GR Yaris aandrijflijn.EvdP schreef: 12 jun 2026, 19:15 Waarschijnlijk 4wd en mid engine.
( "more likely" aldus de Toyota engineers volgens het CarWow filmpje)
- Eeuwe
- Berichten: 5064
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Nieuwe Celica
Die is vet idd!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
