Nieuwe Celica

Voor alle koikarpers en andere rauwe auto's uit het land van de rijzende zon.
Plaats reactie
TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Nieuwe Celica

Bericht door TLRS » 12 jun 2026, 18:18

Celica.jpg
Celica.jpg (139.18 KiB) 949 keer bekeken
:hungry:

Kadett
Berichten: 5644
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nieuwe Celica

Bericht door Kadett » 12 jun 2026, 18:40

Fuck die is vet. Fwd of rwd?

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7027
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: Nieuwe Celica

Bericht door EvdP » 12 jun 2026, 19:15

Waarschijnlijk 4wd en mid engine.

( "more likely" aldus de Toyota engineers volgens het CarWow filmpje)

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 29902
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Nieuwe Celica

Bericht door Martijn_bmw » 12 jun 2026, 19:53

Kadett schreef: 12 jun 2026, 18:40 Fuck die is vet. Fwd of rwd?
+1 Echt heel dik! :df:

TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nieuwe Celica

Bericht door TLRS » 12 jun 2026, 20:12

Geen idee verder. Hopelijk komt er snel een goed youtube kanaal met info.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Nieuwe Celica

Bericht door JP » 12 jun 2026, 20:22

Render van Carwow ?


Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10994
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Nieuwe Celica

Bericht door Joy » 12 jun 2026, 20:23

Ja ik dacht ook dat het AI was.

TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nieuwe Celica

Bericht door TLRS » 12 jun 2026, 20:39

Ok dan ga ik even zitten schamen in een hoekje. Kudt ai :tooth:

Kadett
Berichten: 5644
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nieuwe Celica

Bericht door Kadett » 13 jun 2026, 08:29

EvdP schreef: 12 jun 2026, 19:15 Waarschijnlijk 4wd en mid engine.

( "more likely" aldus de Toyota engineers volgens het CarWow filmpje)
Mid engine zou dus eerder MR2 dan Celica zijn. Liever dan een Celica op basis van een GR86 met GR Yaris aandrijflijn.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 5064
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Nieuwe Celica

Bericht door Eeuwe » 13 jun 2026, 10:33

Die is vet idd!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast