F1 Seizoen 2026

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Kadett
Berichten: 5644
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Kadett » 01 jun 2026, 11:04

Hielke schreef: 31 mei 2026, 19:13 Monaco moet asap van de kalender met de moderne brede auto's.
De wagens zijn toch korter en smaller geworden??

ErikS
Berichten: 19051
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door ErikS » 01 jun 2026, 12:44

Arthur schreef: 31 mei 2026, 19:02 Nieuwe FIA-ingreep voor Monaco: minder vermogen door nieuwe motormapping.

https://nl.motorsport.com/f1/news/nieuw ... /10825758/

“Leuker kunnen we het niet maken…”. Nu al zininin! :coffee:
Moderne F1;

Laten we het nóg saaier maken.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 16:22

Who o who will be on pole!!

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Robin » 06 jun 2026, 16:37

Ben ik te voorbarig of is Max on a roll!?

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 16:45

Hé is maar Kimi en Charles ook! En Norris kan ook uit het niets snel zijn!

Ik durf geen voorspelling te maken

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 16:47

Booooom Verstappen!

Netjes van Hadjar

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 17:00

.001 wtf

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 17:01

Met ruimte over.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 17:06

Le Charles

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 17:08

Boem!

So Antonelli alweer pole. Wow.
Laatst gewijzigd door MParallel op 06 jun 2026, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Robin » 06 jun 2026, 17:09

Kut Ant

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 17:09

Hoppa…. The Gelato Man does it again

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 17:11

Heeft die nu alle poles?

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7031
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door EvdP » 06 jun 2026, 17:11

Knap van Antonelli!

...en Russell 6. Dat is eigenlijk nog het leukste.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 17:14

EvdP schreef: 06 jun 2026, 17:11 Knap van Antonelli!

...en Russell 6. Dat is eigenlijk nog het leukste.
😂

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 17:16

RIP Sjors.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 06 jun 2026, 17:19

Lewis schreef:Great crowd......
Afbeelding


Dat begrijp ik.......die zit vanavond ook op pole....... :whistle:

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 17:20

KK. Altijd -1
Doe maar die vrouw achter haar.

Kimmi en Max, de twee traagste starters op eerste rij.
Dat wordt nog wat in bocht 1.
Laatst gewijzigd door MParallel op 06 jun 2026, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 17:21

JP schreef: 06 jun 2026, 17:19
Lewis schreef:Great crowd......
Afbeelding


Dat begrijp ik.......die zit vanavond ook op pole....... :whistle:
Daar past een Mast in, geen pole.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4339
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 06 jun 2026, 19:03

IMG_5491.jpeg
IMG_5491.jpeg (100.97 KiB) 736 keer bekeken
Wordt spannend morgen

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9259
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 06 jun 2026, 20:15

Spannend van start tot bocht 1.
Daarna optocht.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 30154
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Luco » 06 jun 2026, 20:20

gezien de poepstarts van max en kimi is het ferrari 1&2, of drama 1e bocht.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44729
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 06 jun 2026, 21:48

Ja, idd. Of niet ;)

Frank_Sch
Berichten: 2320
Lid geworden op: 02 mei 2017, 18:10
Auto: Alpina B3s cabrio 2011

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Frank_Sch » 06 jun 2026, 23:26

Oh wat heerlijk, Sjors op p6 en zn teamgenoot op p1. Commentaar van Sjors 'the '26 car does not suit my driving style'.

Nee pannenkoek, je bent gewoon niet goed genoeg.

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Robin » 07 jun 2026, 12:45

^Terwijl dat een paar maanden geleden nog hosanna was bij die kwiebus:)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten