De wagens zijn toch korter en smaller geworden??
F1 Seizoen 2026
-
Kadett
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: F1 Seizoen 2026
-
ErikS
- Berichten: 19051
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: F1 Seizoen 2026
Moderne F1;Arthur schreef: 31 mei 2026, 19:02 Nieuwe FIA-ingreep voor Monaco: minder vermogen door nieuwe motormapping.
https://nl.motorsport.com/f1/news/nieuw ... /10825758/
“Leuker kunnen we het niet maken…”. Nu al zininin!![]()
Laten we het nóg saaier maken.
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Who o who will be on pole!!
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: F1 Seizoen 2026
Ben ik te voorbarig of is Max on a roll!?
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Hé is maar Kimi en Charles ook! En Norris kan ook uit het niets snel zijn!
Ik durf geen voorspelling te maken
Ik durf geen voorspelling te maken
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Booooom Verstappen!
Netjes van Hadjar
Netjes van Hadjar
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Met ruimte over.
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Boem!
So Antonelli alweer pole. Wow.
So Antonelli alweer pole. Wow.
Laatst gewijzigd door MParallel op 06 jun 2026, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: F1 Seizoen 2026
Kut Ant
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Hoppa…. The Gelato Man does it again
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Heeft die nu alle poles?
- EvdP
- Berichten: 7031
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: F1 Seizoen 2026
Knap van Antonelli!
...en Russell 6. Dat is eigenlijk nog het leukste.
...en Russell 6. Dat is eigenlijk nog het leukste.
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
EvdP schreef: 06 jun 2026, 17:11 Knap van Antonelli!
...en Russell 6. Dat is eigenlijk nog het leukste.
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
RIP Sjors.
- JP
- Berichten: 36177
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Lewis schreef:Great crowd......
Dat begrijp ik.......die zit vanavond ook op pole.......
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
KK. Altijd -1
Doe maar die vrouw achter haar.
Kimmi en Max, de twee traagste starters op eerste rij.
Dat wordt nog wat in bocht 1.
Doe maar die vrouw achter haar.
Kimmi en Max, de twee traagste starters op eerste rij.
Dat wordt nog wat in bocht 1.
Laatst gewijzigd door MParallel op 06 jun 2026, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Daar past een Mast in, geen pole.JP schreef: 06 jun 2026, 17:19Lewis schreef:Great crowd......
Dat begrijp ik.......die zit vanavond ook op pole.......![]()
- Enrico
- Berichten: 4339
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Wordt spannend morgen
- MParallel
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
Spannend van start tot bocht 1.
Daarna optocht.
Daarna optocht.
-
OnlineLuco
- Berichten: 30154
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: F1 Seizoen 2026
gezien de poepstarts van max en kimi is het ferrari 1&2, of drama 1e bocht.
- Arthur
- Berichten: 44729
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Ja, idd. Of niet 
-
Frank_Sch
- Berichten: 2320
- Lid geworden op: 02 mei 2017, 18:10
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Re: F1 Seizoen 2026
Oh wat heerlijk, Sjors op p6 en zn teamgenoot op p1. Commentaar van Sjors 'the '26 car does not suit my driving style'.
Nee pannenkoek, je bent gewoon niet goed genoeg.
Nee pannenkoek, je bent gewoon niet goed genoeg.
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: F1 Seizoen 2026
^Terwijl dat een paar maanden geleden nog hosanna was bij die kwiebus:)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
