Alles over de 1 serie (part I)
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Ik heb ook even een wagen geconfigureerd die net zo is uitgerust als mijn 118d 3d.
Mijn 3d. koste destijs 43.000 euro.
Helaas is de coupé niet als 118d leverbaar dus heb ik de 120d genomen.
Hierbij kom ik uit op deze prijs: 54.000 euro.
11.000 euro duurder dan mijn 3deurs.
Mijn 118d was een goedkopere uitvoering, dit bespaarde mij 2000 euro.
De 120d is +/- 4000 euro duurder dan de normale 118d dus .
11.000-(4.000+2.000) = Een verschil van 5000 euro !
Dat valt reuze mee!
Dit komt puur doordat de coupé versie royaler is uitgerust dan de 3d versie.
Mijn 3d. koste destijs 43.000 euro.
Helaas is de coupé niet als 118d leverbaar dus heb ik de 120d genomen.
Hierbij kom ik uit op deze prijs: 54.000 euro.
11.000 euro duurder dan mijn 3deurs.
Mijn 118d was een goedkopere uitvoering, dit bespaarde mij 2000 euro.
De 120d is +/- 4000 euro duurder dan de normale 118d dus .
11.000-(4.000+2.000) = Een verschil van 5000 euro !
Dat valt reuze mee!
Dit komt puur doordat de coupé versie royaler is uitgerust dan de 3d versie.
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
die shop heeft een leuke bumper nodig, misschien die van deze M3 CSL V10....I like it...
[img:1280:853]http://www.tuningblogger.de/uploaded_im ... 0_PS_1.JPG[/img]
[img:1280:853]http://www.tuningblogger.de/uploaded_im ... 0_PS_1.JPG[/img]
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
komt mede door de shitty kwaliteit en die lelijke oranje blinkers
TopGear over de 135i Coupé
''BMW's recent Efficient Dynamics programme, where its cars are being tuned to have much lower emissions and fuel consumption, means that, in 2008, 40 per cent of BMW sales will emit less than 140g/km.
That's a pretty awesome stat and soon knocks quite a few greenies' arguments into the nearest cocked hat.
But don't for a minute think BMW has forgotten how to do power. Take the new 135i Coupe - it'll do 0-62mph in 5.3 seconds, courtesy of 302bhp and 295lb ft. Oh, and it emits just a tiny fraction more than 140g/km of CO2. 220g/km, to be precise.
The engine is the singular most impressive aspect of this car. It really is seriously quick, although the acceleration is more elastic than instantaneous shove-in-your-back stuff. It's the same lump that appears in the 335i Coupe, complete with the nifty twin turbos that virtually eliminate all lag.
Inevitably, everyone will talk about this car being the new M1. I challenge you to spend the next few days counting how many headlines appear in various car mags or websites with those letters. But this isn't. Far from it.
It's much more a cruising GT than that, courtesy of the uninvolving steering and relaxed but rapid engine. Just tool around in sixth and let the torque do the work for you. That should also help BMW keep more cars under that 140g/km figure. ''
TopGear over de 135i Coupé
''BMW's recent Efficient Dynamics programme, where its cars are being tuned to have much lower emissions and fuel consumption, means that, in 2008, 40 per cent of BMW sales will emit less than 140g/km.
That's a pretty awesome stat and soon knocks quite a few greenies' arguments into the nearest cocked hat.
But don't for a minute think BMW has forgotten how to do power. Take the new 135i Coupe - it'll do 0-62mph in 5.3 seconds, courtesy of 302bhp and 295lb ft. Oh, and it emits just a tiny fraction more than 140g/km of CO2. 220g/km, to be precise.
The engine is the singular most impressive aspect of this car. It really is seriously quick, although the acceleration is more elastic than instantaneous shove-in-your-back stuff. It's the same lump that appears in the 335i Coupe, complete with the nifty twin turbos that virtually eliminate all lag.
Inevitably, everyone will talk about this car being the new M1. I challenge you to spend the next few days counting how many headlines appear in various car mags or websites with those letters. But this isn't. Far from it.
It's much more a cruising GT than that, courtesy of the uninvolving steering and relaxed but rapid engine. Just tool around in sixth and let the torque do the work for you. That should also help BMW keep more cars under that 140g/km figure. ''
Laatst gewijzigd door Sander S. op 08 nov 2007, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
PogingGTRene schreef:die shop heeft een leuke bumper nodig, misschien die van deze M3 CSL V10....I like it...
[img:1280:853]http://www.tuningblogger.de/uploaded_im ... 0_PS_1.JPG[/img]
[img:720:532]http://members.lycos.nl/drifter/tii.jpg[/img]
- Joop
- Berichten: 9084
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Amerikanen zullen wel blij zijn dat er geen losse reflectors op zitten, kunnen ze de normale lampen tenminste vrij eenvoudig veranderen voor europese koplampen.Rico v Velzen schreef:Zo komt ie niet echt lekker uit de verf![]()
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... hlight=135
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit is een Canadese BMW, tenminste als ik achter op de nummerplaat kijk. Die hebben toch geen reflectoren itt de Amerikanen?Joop schreef:Amerikanen zullen wel blij zijn dat er geen losse reflectors op zitten, kunnen ze de normale lampen tenminste vrij eenvoudig veranderen voor europese koplampen.Rico v Velzen schreef:Zo komt ie niet echt lekker uit de verf![]()
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... hlight=135
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Michel eigenlijk heb ik dat besluit al genomen.
Natuurlijk is het allemaal zelf rijden om het echt te beoordelen, maar ik ben bang dat ie mij in de basistrim niet gaat overtuigen. Een Dre uitvoering zal wel fantastisch zijn, maar dan vind ik de prijs helemaal niet meer in verhouding staan.
Want dan komt er nog een sper bij een extra difhuis, is 3500 euro, een anders onderstel is ook nog een 1000 tot 1500 euro. Bredere voorbanden..ook 500 euro.
52000K basis
1000 metallic
1200 xenon
800 auto airco
700 M paket
500 USB stick
800 stof/leer
1000 afleverkosten
En dan zit ie zo op 63000 euro in mijn situatie.
Met de beste wil van de wereld zie ik niet dat die auto zoveel geld waard is.
Natuurlijk is het allemaal zelf rijden om het echt te beoordelen, maar ik ben bang dat ie mij in de basistrim niet gaat overtuigen. Een Dre uitvoering zal wel fantastisch zijn, maar dan vind ik de prijs helemaal niet meer in verhouding staan.
Want dan komt er nog een sper bij een extra difhuis, is 3500 euro, een anders onderstel is ook nog een 1000 tot 1500 euro. Bredere voorbanden..ook 500 euro.
52000K basis
1000 metallic
1200 xenon
800 auto airco
700 M paket
500 USB stick
800 stof/leer
1000 afleverkosten
En dan zit ie zo op 63000 euro in mijn situatie.
Met de beste wil van de wereld zie ik niet dat die auto zoveel geld waard is.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: wackywim en 13 gasten
