Ik Zoek een Cayman S specifiek met Handbak. Mag 987.1/2 zijn. Straat gebruik of clubsport (moet zonder grote comfort issues 1000+km met vriendin naar het buitenland kunnen rijden)
Km stand rond de 100.000km zou mooi zijn.
Liefst uiteraard met actuele bore scoring test of wellicht een herbouwde motor met facturen, foto's etc.
Qua opties geen directe voorkeuren - - > als jullie nog tips hebben hoor ik het graag wat de opties 'die je moet hebben' rond die tijd
Ik ben van plan er sowieso Ohlins dempers bij Leo/Madeno onder te laten plaatsen. Misschien zegt dit al genoeg zodat je weet met welk oog ik naar een auto kijk en hoe hij moet voelen tijdens een testrit
Ik heb altijd BMW's gehad, zowel wedstrijd klaar voor het circuit als volledig aangepast voor de straat, ooit heb ik in een cayman gereden en toen wist ik:
Dit rauwe, directe laag op de grond qua gevoel en emotie is perfect, dat wil ik nog een keer rijden.
Het moment is aangebroken en ik ben op zoek
Is dus echt als weekend auto.
Qua opties ben ik niet meer zo kritisch als vroeger, alles in de basis moet gewoon kloppen zonder gezeur, instappen en lekker genieten door de eifel, alpen, Spanje en een verdwaalde trackday of touristenfahrt (niet meer zo hardcore als vroeger)
Overige aankoop tips of adressen waar 'te keuren' voor aankoop hoor ik ook graag. Of wie er regelmatig dit soort wagens te koop heeft.
Hoor het graag