Roadtrips / Op vakantie met de auto
-
Arthursx
Re: Roadtrips / Op vakantie met de auto
Ja we hebben echt mega geluk gehad met het weer. De eerste dagen strakblauwe lucht en 22 graden, daarna af en toe wat bewolking maar eigenlijk geen regen gehad. Snap wel dat het met een hot hatch iets minder chill is qua wegen. Heb ook wel wat potholes ontweken, maar over het algemeen vielen de wegen ons mee.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi Arthur en geinig die Bond picture!
-
A110_Bleu_Sierra
- Auto: Alpine A110 (2023)
Ha, sommige van die plaatjes in Curves zien er heel erg bekend uit.
-
A110_Bleu_Sierra
- Auto: Alpine A110 (2023)
Schotland heb ik ook goede verhalen over gehoord. Maar daar speelt het weer wel een factor. Je hebt aadig geluk gehad Arthur. Corsica had ik eigenlijk voor het weer ook later willen doen, maar ja de vrouw werkt in het onderwijs. En het pakte nu geweldig uit. Vrijwel de hele vakantie zon en boven de 20 graden.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Mooi foto's van Schotland. Ben er zelf ook al eens geweest, om heel eerlijk te zijn vind ik Ierland qua natuur mooier. (Wij zaten boven Inverness in Schotland)
-
Arthursx
Ben ook in Ierland geweest, maar dit vond ik toch nog mooier. Als je nog eens teruggaat, zou ik echt het westen aanraden, echt spectaculair. Wij hebben bewust het noorden (loch ness etc.) overgeslagen. Al wil ik nog wel eens de NC500 en PENIS 287 doen (Grand Tour)
- Luco
Mooie pics zeg
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Wij zaten in Schotland dicht bij Tain (Glenmorangie whisky) en zijn ook nog langs de kust naar John o Groats gereden (stukje van de NC500 dacht ik).Arthursx schreef: 06 mei 2026, 15:32 Ben ook in Ierland geweest, maar dit vond ik toch nog mooier. Als je nog eens teruggaat, zou ik echt het westen aanraden, echt spectaculair. Wij hebben bewust het noorden (loch ness etc.) overgeslagen. Al wil ik nog wel eens de NC500 en PENIS 287 doen (Grand Tour)
In Ierland zijn wij geland op Cork en met een huurauto naar de kust gereden en zo ook de Clifs of Moher bekeken.