Stoere kleur op die X3 zeg!
En de range van 80 a 90km is wel bij 100% laden neem ik aan, laad je hem netjes zoals geadviseerd tot 80% is er ineens een stuk minder over.
Update 04-10: X3 nieuw, M3 en Cooper S
- Knot
- Mark 320iS
Re: Update 04-10: X3 nieuw, M3 en Cooper S
Ik denk gewoon 4m.Erik dB schreef: 05 okt 2025, 18:01 Heb je al besloten welke lengte je (van de Brian James A4) zou willen? 400/450/500cm volgens mij
Thanks. Ja ik laad hem wel vol en ik rijd hem ook gewoon leeg.Knot schreef: 05 okt 2025, 20:35 Stoere kleur op die X3 zeg!
En de range van 80 a 90km is wel bij 100% laden neem ik aan, laad je hem netjes zoals geadviseerd tot 80% is er ineens een stuk minder over.
-
Arthursx
Vind deze X3 een geslaagd model om te zien! Heb je een foto van je het interieur?
- Mark 320iS
Nee helaas niet, moet ik eens maken als ie weer schoon isArthursx schreef: 05 okt 2025, 21:59 Vind deze X3 een geslaagd model om te zien! Heb je een foto van je het interieur?
- Mark 320iS
Hierbij een nieuwe update van mijn kant! Gisteren stond de eerste trackday van het jaar op de planning, deze keer op de Nürburgring GP Strecke. Het was mijn allereerste keer op dit circuit.
De aanloop was behoorlijk hobbelig deze winter. In oktober vorig jaar moest ik tijdens een trackday op Spa voortijdig stoppen, omdat schakelen van de tweede naar de derde versnelling niet meer lukte. Na wat afkoelen ging het gelukkig weer enigszins. Daarbij begon mijn differentieel steeds meer rare geluiden te maken, en tot slot moesten mijn schokdempers deze winter dringend gereviseerd worden.
Begin november heb ik de auto naar Custom Racetec gebracht. Uiteindelijk was hij gisteren om 8:30 uur helemaal klaar voor de trackday…
In de tussentijd is de koppeling vervangen, is er een nieuw diff van ‘de Portugees’ gemonteerd, en zijn de schokdempers gereviseerd met een setup van Custom Racetec.
Het kostte allemaal weer een lieve duit en de twijfels over wat ik met deze hobby wil vierden weer hoogtij, maar na zo’n dag als gisteren ben ik weer volledig ‘genezen’ (of besmet, maar dat mogen jullie zelf kiezen
), dus we gaan weer lekker door dit jaar.
Het nieuwe platensper is wel een enorme verbetering ten opzichte van het oude viscosper, weg is het kort doorslippende binnenwieltje bij korte bochten. Setup ook heel fijn, iets neutraler dan voorheen, daardoor is de auto makkelijker op de limiet te rijden.
Zal straks nog een paar foto’s uploaden.
De aanloop was behoorlijk hobbelig deze winter. In oktober vorig jaar moest ik tijdens een trackday op Spa voortijdig stoppen, omdat schakelen van de tweede naar de derde versnelling niet meer lukte. Na wat afkoelen ging het gelukkig weer enigszins. Daarbij begon mijn differentieel steeds meer rare geluiden te maken, en tot slot moesten mijn schokdempers deze winter dringend gereviseerd worden.
Begin november heb ik de auto naar Custom Racetec gebracht. Uiteindelijk was hij gisteren om 8:30 uur helemaal klaar voor de trackday…
In de tussentijd is de koppeling vervangen, is er een nieuw diff van ‘de Portugees’ gemonteerd, en zijn de schokdempers gereviseerd met een setup van Custom Racetec.
Het kostte allemaal weer een lieve duit en de twijfels over wat ik met deze hobby wil vierden weer hoogtij, maar na zo’n dag als gisteren ben ik weer volledig ‘genezen’ (of besmet, maar dat mogen jullie zelf kiezen
Het nieuwe platensper is wel een enorme verbetering ten opzichte van het oude viscosper, weg is het kort doorslippende binnenwieltje bij korte bochten. Setup ook heel fijn, iets neutraler dan voorheen, daardoor is de auto makkelijker op de limiet te rijden.
Zal straks nog een paar foto’s uploaden.
Laatst gewijzigd door Mark 320iS op 25 mar 2026, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Klinkt als een serieuze rekening inderdaad
Maar top dat die nu weer goed loopt, volgens mij was mijn maat met een oranje E46 328i er gisteren ook bij 
- Martijn M
Ah bij Custom Racetec ben je wel aan 't goede adres voor een setup ja! Mooie tent.
- Fabian
Goed bezig Mark! Katsjing is even jammer, maar ja…