En die koffie kan ook beter op kantoor

Michel
Ja heerlijk op een klaverblad of lange bocht als je wat met het gas aan het spelen bent. Schakelt op, schakelt terug, schakelt nog wat. Bocht lijkt intussen helemaal nergens meer op. Gelukkig komt er zometeen weer een lang recht stuk van 43 km. Godallemachtig man, je bent op je 29ste al bijna een ouwe vent. Doe eens normaal en gebruik ook buiten de kantooruren je hersens!!! 4 cylinder turbo is de supermotor van BMW, rest is zware meuk.Macboy schreef:
Automaat is geweldig.
in die 335i demo slet die jullie toen verkracht hebben zat enkel de automaat zonder flippers zeker ?Hielke schreef:Loop ik weer eens achter vwb automatentechniek?
Heb geen flipper gezien toen. En schakelen deed ie als de beste. Altijd wanneer het niet nodig was of wanneer je het niet wilde.Sander Spoolder schreef:in die 335i demo slet die jullie toen verkracht hebben zat enkel de automaat zonder flippers zeker ?Hielke schreef:Loop ik weer eens achter vwb automatentechniek?
Nou ja, dan lijkt het me een duidelijke zaak. Een 320d coupé tutti lampioni met rood leder en zo'n mooie flipperautomaat.Sander Spoolder schreef:één tik in de begrenzer, dan schakelt hij op.
Blijft gewoon een automaat natuurlijk. Maar in sportstand en met de flippers blijft de bak in de versnelling die ik wil, mits dat kan natuurlijk heh, als ik stilsta kan ik niet in 5 wegrijden
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten