Idd aluminium……Cazzo46 schreef: 19 feb 2026, 10:50 Prachtige spruitstukken!
Alleen een RVS radiator, moet dat geen alu zijn?
Gr Ron
Idd aluminium……Cazzo46 schreef: 19 feb 2026, 10:50 Prachtige spruitstukken!
Alleen een RVS radiator, moet dat geen alu zijn?
Haha ja die maakte wel genoeg leven jaRS-Ron schreef: 18 feb 2026, 17:52 De Madeno was niet door mij zelf samengesteld, reed wel prima. Alhoewel je daar nu een WOK mee scoort ben ik bang.

Dit setje banden rijdt ik op deze zomer, dan gaan er om deze velgen winterbandjes. Kijk ik deze winter voor een mooi lichtgewicht zomersetje. Nu gaat het budget ff naar de GTA.Martijn M schreef: 27 feb 2026, 10:00 Staat er mooi bij zo ja! Wellicht nog een leuk setje wielen eronder? Vind deze er niet super goed bij passen maar dat is wellicht een smaak kwestie.
Kon je die KW V2 niet wat anders afstellen of is dat alleen KW V3? De Abarth is wel stug inderdaad, maar mijn kronen blijven zitten, dus prima zo.Paskal schreef: 27 feb 2026, 11:31 Hij staat er machtig mooi bij, maar het lijkt mij wel ernstig aan de stugge kant. Recent een C2 VTS gereden die op KW V2 stond (niet eens zo heel laag), maar die heb ik mede laten staan omdat me dat als semi-daily toch echt te stug was. Of ik word te oud dat kan ook natuurlijk
![]()
Jazeker, dit is wel heel erg mooie rebuilt, das ongeveer 5x mijn budget. Heb ook nog even getwijfeld of ik toch geen 156 GTA zou nemen, maar toen ik deze in de twee afleveringen van de zwarte 156 GTA zag wist ik weer waarom het de 147 is geworden.

Gebruikers op dit forum: beske, jvb, Martin van der Zwaard en 6 gasten