Even in de pauze 3 auto's geprobeerd , de 485 Caterham FE. Niks aan gedaan qua customization.
Ding gaat prima skeef, maar wel op ROADtyres, SC tyres zijn wat abrupt in de terugslag en het gaat om smeuig oversturen toch? Heel leuk karretje, één van m'n favo's meteen al! Maar moet er vanavond even voor gaan zitten:
Watkins ook prima track, mooie bochten/zwiepers, maar ziet er niet helemaal 'áf' uit in de replays vind ik. Maarja EA hè.
Dan tóch de Sport Quattro in ROT aangeschaft, geen customization, wel power op 1 van reardiff gezet. Op roadtyres gewoon.
Hij deint minder dan ik dacht, klinkt top en is 'sneller' naar de 100 en 200 dan bovenstaande Caterham. Ik vind 'm in de replay wél echt 'n speelgoedautootje ding qua looks met hoe hij d'r op staat...
Gaslos en wat vreemd sturen resulteert in mooi hangend overstuur:)
Dan de Trueno. De meest luxe Anime Version voorzien van sportstoelen/spoilers vóór en achter. Standaard SPOOL axle en gearing; dat kan veranderd in LSD en andere (shorter?) gearing, ga vanavond kijken hoe dat gaat....
Ding klinkt geweldig als 'n motorfiets >10k rpm en gaat prima authentiek skeef imo. Heel leuke kar!
Ik had geen hoge pet op van 0.5 maar dit valt me 100% mee. Ook FreeCAM etc.
Vanavond de GT3Rs etc proberen