2026 Modeljaar heeft inderdaad een netto capaciteit van 71 kWh ipv 64 kWh.Fernando schreef: 31 dec 2025, 13:39Ok ik moet er wel bijzeggen dat ik qua laden zowel thuis als op werk prima terecht kan en bij een Fastned is het vaak even in 30 minuten naar de 90% . Verder staat ie bij mij altijd in sport dus dat helpt qua range ook niet echt, als je hem normaal zou rijden heb je echt meer range. Als laatste begreep ik dat ze vanaf januari een groter accupakket hebben en nog sneller kunnen laden. Voor wat het waard is!vester86 schreef: 31 dec 2025, 10:58oef, ik zat voor mijn bedrijf naar zoiets te kijken maar 200km range begint wel erg karig te worden daar ik op werklocatie lang niet altijd kan of mag laden. gelukkig zijn de superchargers is de nacht niet zo druk bezet maar dan wil ik gewoon naar huisFernando schreef: 25 dec 2025, 12:32
Hier een Ford e-Transit Custom (218pk) met -bij een volle accu- een bereik van 215km.Zet ik stoel- en stuurverwarming aan dan hou ik effectief geloof ik 150km over met deze temperaturen.
![]()
![]()
Van de zomer een tijdje met onze demo gereden, van voor de update. Die stond toen op 275/280km bij temperaturen van +- 15/20 graden.