Lotus Elise accessoires

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
FreudeamFahren

Lotus Elise accessoires

Bericht door FreudeamFahren » 14 dec 2025, 14:56

Te koop, omdat mijn Elise al jaren geleden naar de Oosterburen vertrokken is en je spullen maar zo vaak kunt verhuizen van garagebox naar garagebox voordat het zonde wordt:

Voor hele reeks verschillende Lotus Elises en aanverwanten: Satin Black Indicator Stalks. Hiermee vervang je de plastick hendels die afkomstig zijn van een Opel Astra. Ik heb ze nooit gemonteerd; handleiding en inbus sleutel zitten erbij. Eerste twee foto's zijn de mijne; de laatste foto is van het net om een voorbeeld te geven in gemonteerde staat.

Kosten tegenwoordig € 80 ex verzenden ex BTW bij Eliseparts, waar ik de mijne destijds ook besteld heb. Voor € 40 mogen ze naar een nieuwe eigenaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de Lotus Elise S2 met Toyota motoren (dus met de korte kap): een shower cap. Mijn auto stond wel eens een nacht buiten destijds: op die momenten heb ik hem gebruikt. Je houdt met name de kap er netter mee. Eerste twee foto's zijn van de mijne; de laatste foto is van het net om een beeld te geven hoe hij eruit ziet op de auto. Systeem werkt super: kost nog geen minuut om hem erop te bevestigen en is wind & storm vast. Eigenlijk geen gebruikssporen: heeft vooral netjes opgevouwen in verschillende garageboxen gelegen.

Kost tegenwoordig € 90 ex verzenden ex BTW, wederom bij Eliseparts, waar deze ook vandaan komt. Voor € 50 mag iemand anders er plezier van hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

FreudeamFahren

Re: Lotus Elise accessoires

Bericht door FreudeamFahren » 16 dec 2025, 15:44

De indicator stalks zijn verkocht.

Beros

Re: Lotus Elise accessoires

Bericht door Beros » 17 dec 2025, 12:41

FreudeamFahren schreef: 16 dec 2025, 15:44 De indicator stalks zijn verkocht.
Ben ik net te laat, had ze ook wel willen hebben. Nog wel een vraag: verandert de positie van de hendel ook t.o.v. origineel? Ik heb een flinke naafverlenger waardoor de stengels eigenlijk te ver weg zitten. Met een andere vorm zou dit kunnen verbeteren.

Plaats reactie