Voor hele reeks verschillende Lotus Elises en aanverwanten: Satin Black Indicator Stalks. Hiermee vervang je de plastick hendels die afkomstig zijn van een Opel Astra. Ik heb ze nooit gemonteerd; handleiding en inbus sleutel zitten erbij. Eerste twee foto's zijn de mijne; de laatste foto is van het net om een voorbeeld te geven in gemonteerde staat.
Kosten tegenwoordig € 80 ex verzenden ex BTW bij Eliseparts, waar ik de mijne destijds ook besteld heb. Voor € 40 mogen ze naar een nieuwe eigenaar.

Voor de Lotus Elise S2 met Toyota motoren (dus met de korte kap): een shower cap. Mijn auto stond wel eens een nacht buiten destijds: op die momenten heb ik hem gebruikt. Je houdt met name de kap er netter mee. Eerste twee foto's zijn van de mijne; de laatste foto is van het net om een beeld te geven hoe hij eruit ziet op de auto. Systeem werkt super: kost nog geen minuut om hem erop te bevestigen en is wind & storm vast. Eigenlijk geen gebruikssporen: heeft vooral netjes opgevouwen in verschillende garageboxen gelegen.
Kost tegenwoordig € 90 ex verzenden ex BTW, wederom bij Eliseparts, waar deze ook vandaan komt. Voor € 50 mag iemand anders er plezier van hebben.