Kortom: De Alpine en de Xsara gedragen zich 't 'natuurgetrouwst' imho. Wel voelt bij mij de snowfeel prima & ok, (dit itt gravel en asfalt, maar heb nog niet daarmee gereden sinds deze nieuwe build)....
maar het zwaar hardnekkige onderstuur bij de Delta: Hoe haal je dat met 't centre diff etc eruit???
Hier in 'n sneeuwwal, maar voorwieltje spint, achter doet niks:
De A110 gaat gewoon verfijnd skeef, mooi gecontroleerd.
De Stratos dus niet, daar moet je echt heel modulerend throttle control 'adapten' ; een vleugje gas is al teveel en je gaat te skeef.
Idem de 037. Oefenen oefenen oefenen:) Want onderstuur is hier ook niet leuk(en dit zijn rwd's, fwd's rijd ik nooit, ook niet in sims)
Hele Kerstverlichting aan, kleine sliphoek(bij mij ongeveer 1cm gaspedaal in bij wijze van spreken... lol)

en proberen met rem en gaslos 'm wat te flicken, kijk die extreme stuuruitslag; was dat echt zo toen in de sneeuw? Ik weet dat weer niet....

Gewoon omdat 't zo'n iconische auto is, op fietsbandjes:)
De A110 ga je meteen als 'n balletdanser mooi mee(ik dus) en de Xsara als 4wd ook, die gaat op 't gas nog wel 'makkelijker' dan de Delta(die niet dus wil) oversturen.
Maar hoe moet dat (buiten de handrem, die heb ik op 't clutchpedal, gaat redelijk ok in de sneeuw) qua setup? Ik snap niks van die becijfering (19/43 nu, ik merk weinig met andere combos) en wat dat teweegbrengt....

Iemand info?
TLDR, in de sneeuw zijn een Renault en een Citroen het natuurlijkst totnutoe. There, I said it.