Grtz,Hanz06
Om een idee te geven wat ik met mijn 'telefoon' (MDA Compact III) doe:hugo schreef:zo'n ding moet gewoon bellen, sms'en, een fatsoenlijk beedscherm hebben en het liefst nog dat de accu 93 dagen op standby kan.
Al die andere crap eromheen mot ik nie
m@rco schreef:SE K850i besteld.. over enkele dagen inhuis..
Hsdpa/Quad band..3G..5.0 mega pixel camera.. ETc.
en Verder alles er op en eraan.. Nog even aan iphone gedacht maar dat laat ik toch aan me voorbij gaan...
Ik zag net dat iemand het over de Nokia N95 had? Das echt de slapste schuif telefoon die ik ook in mijn handen gehad heb wat een bende..![]()
Buiten de Slide/Pda/Htc achtige dingen.. Is de K850i wel de meest vooruistrevende telefoon van dit moment.. Besteld via Gsmtrack.nl Btw.. over 3 dagen in huis als het goed en dan zal ik mijn bevindingen er wel even over posten..
Vond het opzich wel een aardige telefoon maar wel erg traag inderdaad, voor mij iets te traag. Ook had die van mij wat kuren maar dat schijnt niet altijd het geval te zijn.Rico v Velzen schreef:m@rco schreef:SE K850i besteld.. over enkele dagen inhuis..
Hsdpa/Quad band..3G..5.0 mega pixel camera.. ETc.
en Verder alles er op en eraan.. Nog even aan iphone gedacht maar dat laat ik toch aan me voorbij gaan...
Ik zag net dat iemand het over de Nokia N95 had? Das echt de slapste schuif telefoon die ik ook in mijn handen gehad heb wat een bende..![]()
Buiten de Slide/Pda/Htc achtige dingen.. Is de K850i wel de meest vooruistrevende telefoon van dit moment.. Besteld via Gsmtrack.nl Btw.. over 3 dagen in huis als het goed en dan zal ik mijn bevindingen er wel even over posten..
Ben erg benieuwd !
Ik heb nu dus de N73 en hiervoor de K800i.. N73 maakt mooiere foto's maar is traag in vergelijk tot de k800i. N73 is wel een alles kunner.
Ik heb helaas niet echt goede ervaringen met de N73. Ik heb de zwarte (music edition volgens mij), maar heb al 2x bij het KPN Business Center een nieuwe gekregen. Heb nu dus mn derde.Rico v Velzen schreef: Ik heb nu dus de N73 en hiervoor de K800i.. N73 maakt mooiere foto's maar is traag in vergelijk tot de k800i. N73 is wel een alles kunner.
Hoewel ik er geen ervaring mee heb is het schermpje van de touch een stuk slechter dan die van de iphone.Rico v Velzen schreef:oke Andre, leuke gadget, maar dan pak je toch gewoon de Ipod touch?
http://www.apple.com/nl/ipodtouch/
Die kan hezelfde alleen heeft geen phone, kloten met duo kaartjes is ook niks weet ik uit ervaring.